<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 11.00.9600.18525">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Neee, 2.5l pětiválec Audi (kolem 
toho roku 95 se montoval do Audi 80 a asi nejen do něj), ono Volvo tenkrát 
nemělo vhodnej motor, tak si ho koupili.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>To rozebrani je docela fajn, 
souhlasim - je potreba vypustit chladič, odpojit nějakou rouru chlazení, pak 
sundat řemen, odpojit tlakové hadice serva, sundat servo a pak už konečně je na 
řadě ten alternátor. Postup jsem na videu viděl, po sestříhání to bylo asi na 
osm minut :D</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Jinak ano, alternátor je fyzicky 
pod servem, ze kterého mi trošku kape kapalina, takže je možné úplně 
cokoliv.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Pavel Kutina</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #419191 2px solid; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=sztrad@gmail.com href="mailto:sztrad@gmail.com">Radek Sztwiorok</A> 
  </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Monday, November 21, 2016 11:55 
  AM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: [OT] Problem s autem - 
  dobijeni</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV dir=ltr>Koncernova 2.5 6válec? Pokud ano tak byva jeste problem na kabelu 
  mezi starterem a alternatorem, dost casto se stava ze se po zateceni oleje 
  sjedou uhliky a komutator. Jinak mechanikovi nezavidim rozebrani predku 
  auta.<BR></DIV>
  <DIV class=gmail_extra><BR>
  <DIV class=gmail_quote>Dne 21. listopadu 2016 11:43 Pavel Kutina <SPAN 
  dir=ltr><<A href="mailto:hw@prelude.cz" 
  target=_blank>hw@prelude.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
  <BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
  style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Diky, 
    v jednu to budu pristavovat do servisu, tak uvidime, asi si tam o tom taky 
    trochu popovidame.<BR><BR>Kontrolky dobijeni nesviti a ten regulator nebo 
    alespon uhliky jsou dobre mozne, zato mi sviti treba "hladove oko" nadrze, 
    coz je pri cca 40l v nadrzi trochu podezrele, nektere kontrolky (jako treba 
    prave dobijeni, ale taky SRS a dalsich "drobnosti") lehce prosvecuji, 
    uvidime, jak se z toho palubni pocitac vzpamatuje pri plnem napeti - az to 
    budu mit doma, tak ho zkusim zresetovat rucne, pokud se to nevzpamatuje 
    samo.<BR><BR>Kdyz se zavada projevila, tak se to takhle rozsvitilo po 
    nastartovani a behem snad dvou ujetych kliometru zhasly do normalu, takze je 
    mozne, ze to jeste chvili dobijelo. Muj tip je bud regulator, uhlky, nebo 
    nejak castecne pouklepany nektery z kabelu, ale k tomu alternatoru se moc 
    dostat s nejakym merenim neda, mozna z heveru nebo jamy.<BR><BR>Jinak nejake 
    zasadni vibrace nepozoruju, ale je to 2.5l diesel, tak tam nevibruji snad 
    jen pevne zatnute zubni protezy osadky :)<BR><BR>Pavel 
    Kutina<BR><BR><BR>----- Original Message ----- From: "Zuffa Jan" <<A 
    href="mailto:ZuffaJ@cgc.sk" target=_blank>ZuffaJ@cgc.sk</A>><BR>To: 
    "HW-news" <<A href="mailto:hw-list@list.hw.cz" 
    target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Sent: Monday, November 21, 2016 
    10:20 AM
    <DIV class=HOEnZb>
    <DIV class=h5><BR>Subject: RE: [OT] Problem s autem - 
    dobijeni<BR><BR><BR>Zdravim,<BR><BR>Ked nesvieti kontrolka dobijania pri 
    zapnuti zapalovania je  vadny regulator v alternatore.<BR>Ak svieti, 
    ale nezhasne po nastartovani moze byt vadne vselico - diody, regulator, 
    vinutie....<BR>Netreba menit cely alternator da sa vymenit samotny regulator 
    stoji cca 30 eur<BR>Zvykne ale odist pretoze napinak remena uz nenapina a 
    vibruje<BR>Preto ak nevymenite napinak moze regulator odist opat.<BR>Pisem o 
    koncernovych autach starsieho roku vyroby, mozno je to aj vas 
    pripad.<BR>Inak ta elektronika regulatora je zaliata v nejakej priehladnej 
    zelatine<BR>asi aby oddolavala vibraciam ale s vadnym napinakom si neporadi 
    :)<BR><BR>j.<BR><BR>-----Original Message-----<BR>From: Hw-list [mailto:<A 
    href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" 
    target=_blank>hw-list-bounces@list.h<WBR>w.cz</A>] On Behalf Of Pavel 
    Kutina<BR>Sent: Saturday, November 19, 2016 8:17 PM<BR>To: 
    HW-news<BR>Subject: Re: [OT] Problem s autem - dobijeni<BR><BR>Holt to 
    nechám na na pondělí na servis, odvoz pro hromadu krámů a zbytek rodinky 
    jsme si snad už zajistili, tak teď už jen zprovoznit to auto :(<BR><BR>Ta 
    varianta s odešlým alternátorem a následně i baterkou se mi zdá bohužel také 
    hodně pravděpodobná, podle těch projevů by to dávalo smysl. Tak si holt pod 
    stromeček dáme vedle alternátoru ještě i tu baterku :)<BR><BR>Pavel 
    Kutina<BR><BR><BR>From: "ok2mtm"a  <<A 
    href="mailto:ok2mtm@seznam.cz" target=_blank>ok2mtm@seznam.cz</A>><BR>To: 
    "'HW-news'" <<A href="mailto:hw-list@list.hw.cz" 
    target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Sent: Saturday, November 19, 
    2016 7:51 PM<BR>Subject: RE: [OT] Problem s autem - 
    dobijeni<BR><BR><BR>Problémy s nabíjením a nesignalizací jsem v autě (cizím) 
    řešil několikrát, naposledy při výletu do Albánie, tam se postižené auto 
    podařilo roztáhnout na laně a do servisu to už těch pár kilometrů dojelo. Z 
    informací co tu proběhly odhaduju, že alternátor je KO a vzal sebou i tu 
    baterku, které umřel jeden článek. Pokud se článek zkratoval, tak bacha na 
    možnost toho, že až se začne nabíjet, tak začnou zbývající články vařit a 
    podle konstrukce baterky si mohou pěkně a hlavně něčekaně odfouknout 
    kombinaci<BR>vodík+kyslík+páry kyseliny sírové - mít to v očích není nic 
    příjemného,<BR>vodík+kyslík+mít<BR>tím politej motorovej prostor v autě 
    znamená zaděláno na korozi.<BR>Bohužel u starších baterek není nic divného, 
    že když se hluboce vybijí, tak prostě umřou.<BR><BR>Tomáš 
    OK2MTM<BR><BR>-----Original Message-----<BR>From: Hw-list [mailto:<A 
    href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" 
    target=_blank>hw-list-bounces@list.h<WBR>w.cz</A>] On Behalf Of David 
    Obdrzalek<BR>Sent: Saturday, November 19, 2016 6:23 PM<BR>To: HW-news <<A 
    href="mailto:hw-list@list.hw.cz" 
    target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Subject: Re: [OT] Problem s 
    autem - dobijeni<BR><BR>Vlakno se sice uz ubralo kus dal, ale odpovim na 
    dotaz pribuzny puvodnimu, pro predstavu, dva zajimave poznatky. Mival jsem 
    Vectru, benzin 2l klasik, najeto ~300k cili jeste stredniho veku. Jednou 
    jsem cestou z Francie ztratil klinovej remen a to ve svatek, vsude totalne 
    zavreno a baterky nemeli ani u zadne pumpy cestou. Poznatek<BR>1: na baterku 
    jsme jeli jeste 180km (bohuzel pak padla tma, tak jsem obcas musel rozsvitit 
    na protijedouci, ale jinak jsme meli vsechny spotrebice vypnute). 
    Poznatek<BR>2: od chvile, kdy se rozsvitila kontrolka ABS, to jelo uz jen 
    asi 2km a pak totalni konec. Rano po nasazeni noveho remenu jsme to natocili 
    jinou baterkou, moje se pak nabila cestou a jeste dva roky 
    slouzila.<BR>[ovsem co by na to rekla ridici jednotka z dnesniho auta, 
    nevim; leda hadam, ze by po prvnich nekolika kilometrech prepnula do toho 
    rezimu "nejedu ale zeru a na palubce je barevna hudba kontrolek" a po 
    dalsich nekolika vypnula, protoze pokleslo napajeni pro couvaci pipak nebo 
    jinou krucialni kravinu]<BR><BR>Jinak par let predtim jsem s jinym autem 
    resil podobny problem jako popisoval Pavel, nakonec to byla kombinace 
    problemu alternatoru a baterky, vymena alternatoru sice docasne pomahala, 
    baterka po jizde chvilku vydrzela, tj. nakup a pak jeste nastartovala, ale 
    vic nez par hodin uz nedala, to po otoceni klickem jen line pohasly 
    kontrolky. A vyjevilo se to oboje zaroven, do te doby ani naznak - po 
    bezproblemovem natoceni po par kilometrech zacla poblikavat kontrolka 
    dobijeni, a pak se baterka zacla chovat jak popsano 
    vyse.<BR><BR>D.O.<BR><BR>On 19 Nov 2016 at 12:27, Pavel Kutina wrote:<BR>
    <BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
    style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Zdravim,<BR><BR>omlouvam 
      se za OT, ale potreboval bych nejaky kvalifikovany odhad -<BR>netusite, 
      jak daleko muze diesel (s automatem) ujet na nabitou baterku?<BR>Pocitam s 
      tim, ze bych se snazil prejet bez svetel, bez topeni, bez<BR>radia a tak - 
      ale jsem skoro 140km od baraku a auto se rozhodlo<BR>nedobijet. Mam po 
      ruce nabijecku, takze na vychozi strane budu mit aku<BR>nabity - vcera, 
      kdyz jsem dojizdel, tak mel cca 9V a auto jeste<BR>fungovalo (i kdyz uz se 
      na to nedalo nastartoval, ale dokud tocil<BR>motor,<BR></BLOCKQUOTE>tak 
    jelo).<BR>
    <BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
    style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid"><BR>Diky 
      za kazdou dobrou radu.<BR><BR>Pavel 
    Kutina<BR></BLOCKQUOTE><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list 
    mailing list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" 
    rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A 
    href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A 
    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer 
    target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list 
    mailing list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" 
    rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A 
    href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A 
    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer 
    target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list 
    mailing list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" 
    rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A 
    href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A 
    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer 
    target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list 
    mailing list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" 
    rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A 
    href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer 
    target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A> 
    <BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list mailing 
    list  -  sponsored by <A href="http://www.HW.cz" rel=noreferrer 
    target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" 
    target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A 
    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer 
    target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV><BR></DIV>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list  -  sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>