<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 11.00.9600.18525">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Neee, 2.5l pětiválec Audi (kolem
toho roku 95 se montoval do Audi 80 a asi nejen do něj), ono Volvo tenkrát
nemělo vhodnej motor, tak si ho koupili.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>To rozebrani je docela fajn,
souhlasim - je potreba vypustit chladiÄŤ, odpojit nÄ›jakou rouru chlazenĂ, pak
sundat řemen, odpojit tlakové hadice serva, sundat servo a pak už konečně je na
Ĺ™adÄ› ten alternátor. Postup jsem na videu vidÄ›l, po sestĹ™ĂhánĂ to bylo asi na
osm minut :D</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Jinak ano, alternátor je fyzicky
pod servem, ze kterého mi trošku kape kapalina, takže je možné úplně
cokoliv.</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana>Pavel Kutina</FONT></DIV>
<DIV><FONT color=#419191 size=2 face=Verdana></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #419191 2px solid; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=sztrad@gmail.com href="mailto:sztrad@gmail.com">Radek Sztwiorok</A>
</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Monday, November 21, 2016 11:55
AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: [OT] Problem s autem -
dobijeni</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>Koncernova 2.5 6válec? Pokud ano tak byva jeste problem na kabelu
mezi starterem a alternatorem, dost casto se stava ze se po zateceni oleje
sjedou uhliky a komutator. Jinak mechanikovi nezavidim rozebrani predku
auta.<BR></DIV>
<DIV class=gmail_extra><BR>
<DIV class=gmail_quote>Dne 21. listopadu 2016 11:43 Pavel Kutina <SPAN
dir=ltr><<A href="mailto:hw@prelude.cz"
target=_blank>hw@prelude.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Diky,
v jednu to budu pristavovat do servisu, tak uvidime, asi si tam o tom taky
trochu popovidame.<BR><BR>Kontrolky dobijeni nesviti a ten regulator nebo
alespon uhliky jsou dobre mozne, zato mi sviti treba "hladove oko" nadrze,
coz je pri cca 40l v nadrzi trochu podezrele, nektere kontrolky (jako treba
prave dobijeni, ale taky SRS a dalsich "drobnosti") lehce prosvecuji,
uvidime, jak se z toho palubni pocitac vzpamatuje pri plnem napeti - az to
budu mit doma, tak ho zkusim zresetovat rucne, pokud se to nevzpamatuje
samo.<BR><BR>Kdyz se zavada projevila, tak se to takhle rozsvitilo po
nastartovani a behem snad dvou ujetych kliometru zhasly do normalu, takze je
mozne, ze to jeste chvili dobijelo. Muj tip je bud regulator, uhlky, nebo
nejak castecne pouklepany nektery z kabelu, ale k tomu alternatoru se moc
dostat s nejakym merenim neda, mozna z heveru nebo jamy.<BR><BR>Jinak nejake
zasadni vibrace nepozoruju, ale je to 2.5l diesel, tak tam nevibruji snad
jen pevne zatnute zubni protezy osadky :)<BR><BR>Pavel
Kutina<BR><BR><BR>----- Original Message ----- From: "Zuffa Jan" <<A
href="mailto:ZuffaJ@cgc.sk" target=_blank>ZuffaJ@cgc.sk</A>><BR>To:
"HW-news" <<A href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Sent: Monday, November 21, 2016
10:20 AM
<DIV class=HOEnZb>
<DIV class=h5><BR>Subject: RE: [OT] Problem s autem -
dobijeni<BR><BR><BR>Zdravim,<BR><BR>Ked nesvieti kontrolka dobijania pri
zapnuti zapalovania je vadny regulator v alternatore.<BR>Ak svieti,
ale nezhasne po nastartovani moze byt vadne vselico - diody, regulator,
vinutie....<BR>Netreba menit cely alternator da sa vymenit samotny regulator
stoji cca 30 eur<BR>Zvykne ale odist pretoze napinak remena uz nenapina a
vibruje<BR>Preto ak nevymenite napinak moze regulator odist opat.<BR>Pisem o
koncernovych autach starsieho roku vyroby, mozno je to aj vas
pripad.<BR>Inak ta elektronika regulatora je zaliata v nejakej priehladnej
zelatine<BR>asi aby oddolavala vibraciam ale s vadnym napinakom si neporadi
:)<BR><BR>j.<BR><BR>-----Original Message-----<BR>From: Hw-list [mailto:<A
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list-bounces@list.h<WBR>w.cz</A>] On Behalf Of Pavel
Kutina<BR>Sent: Saturday, November 19, 2016 8:17 PM<BR>To:
HW-news<BR>Subject: Re: [OT] Problem s autem - dobijeni<BR><BR>Holt to
nechám na na pondělà na servis, odvoz pro hromadu krámů a zbytek rodinky
jsme si snad uĹľ zajistili, tak teÄŹ uĹľ jen zprovoznit to auto :(<BR><BR>Ta
varianta s odešlým alternátorem a následně i baterkou se mi zdá bohužel také
hodně pravděpodobná, podle těch projevů by to dávalo smysl. Tak si holt pod
stromeček dáme vedle alternátoru ještě i tu baterku :)<BR><BR>Pavel
Kutina<BR><BR><BR>From: "ok2mtm"a <<A
href="mailto:ok2mtm@seznam.cz" target=_blank>ok2mtm@seznam.cz</A>><BR>To:
"'HW-news'" <<A href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Sent: Saturday, November 19,
2016 7:51 PM<BR>Subject: RE: [OT] Problem s autem -
dobijeni<BR><BR><BR>ProblĂ©my s nabĂjenĂm a nesignalizacĂ jsem v autÄ› (cizĂm)
řešil několikrát, naposledy při výletu do Albánie, tam se postižené auto
podařilo roztáhnout na laně a do servisu to už těch pár kilometrů dojelo. Z
informacà co tu proběhly odhaduju, že alternátor je KO a vzal sebou i tu
baterku, které umřel jeden článek. Pokud se článek zkratoval, tak bacha na
moĹľnost toho, Ĺľe aĹľ se zaÄŤne nabĂjet, tak zaÄŤnou zbĂ˝vajĂcĂ ÄŤlánky vaĹ™it a
podle konstrukce baterky si mohou pěkně a hlavně něčekaně odfouknout
kombinaci<BR>vodĂk+kyslĂk+páry kyseliny sĂrovĂ© - mĂt to v oÄŤĂch nenĂ nic
pĹ™ĂjemnĂ©ho,<BR>vodĂk+kyslĂk+mĂt<BR>tĂm politej motorovej prostor v autÄ›
znamená zadÄ›láno na korozi.<BR>BohuĹľel u staršĂch baterek nenĂ nic divnĂ©ho,
Ĺľe kdyĹľ se hluboce vybijĂ, tak prostÄ› umĹ™ou.<BR><BR>Tomáš
OK2MTM<BR><BR>-----Original Message-----<BR>From: Hw-list [mailto:<A
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list-bounces@list.h<WBR>w.cz</A>] On Behalf Of David
Obdrzalek<BR>Sent: Saturday, November 19, 2016 6:23 PM<BR>To: HW-news <<A
href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Subject: Re: [OT] Problem s
autem - dobijeni<BR><BR>Vlakno se sice uz ubralo kus dal, ale odpovim na
dotaz pribuzny puvodnimu, pro predstavu, dva zajimave poznatky. Mival jsem
Vectru, benzin 2l klasik, najeto ~300k cili jeste stredniho veku. Jednou
jsem cestou z Francie ztratil klinovej remen a to ve svatek, vsude totalne
zavreno a baterky nemeli ani u zadne pumpy cestou. Poznatek<BR>1: na baterku
jsme jeli jeste 180km (bohuzel pak padla tma, tak jsem obcas musel rozsvitit
na protijedouci, ale jinak jsme meli vsechny spotrebice vypnute).
Poznatek<BR>2: od chvile, kdy se rozsvitila kontrolka ABS, to jelo uz jen
asi 2km a pak totalni konec. Rano po nasazeni noveho remenu jsme to natocili
jinou baterkou, moje se pak nabila cestou a jeste dva roky
slouzila.<BR>[ovsem co by na to rekla ridici jednotka z dnesniho auta,
nevim; leda hadam, ze by po prvnich nekolika kilometrech prepnula do toho
rezimu "nejedu ale zeru a na palubce je barevna hudba kontrolek" a po
dalsich nekolika vypnula, protoze pokleslo napajeni pro couvaci pipak nebo
jinou krucialni kravinu]<BR><BR>Jinak par let predtim jsem s jinym autem
resil podobny problem jako popisoval Pavel, nakonec to byla kombinace
problemu alternatoru a baterky, vymena alternatoru sice docasne pomahala,
baterka po jizde chvilku vydrzela, tj. nakup a pak jeste nastartovala, ale
vic nez par hodin uz nedala, to po otoceni klickem jen line pohasly
kontrolky. A vyjevilo se to oboje zaroven, do te doby ani naznak - po
bezproblemovem natoceni po par kilometrech zacla poblikavat kontrolka
dobijeni, a pak se baterka zacla chovat jak popsano
vyse.<BR><BR>D.O.<BR><BR>On 19 Nov 2016 at 12:27, Pavel Kutina wrote:<BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Zdravim,<BR><BR>omlouvam
se za OT, ale potreboval bych nejaky kvalifikovany odhad -<BR>netusite,
jak daleko muze diesel (s automatem) ujet na nabitou baterku?<BR>Pocitam s
tim, ze bych se snazil prejet bez svetel, bez topeni, bez<BR>radia a tak -
ale jsem skoro 140km od baraku a auto se rozhodlo<BR>nedobijet. Mam po
ruce nabijecku, takze na vychozi strane budu mit aku<BR>nabity - vcera,
kdyz jsem dojizdel, tak mel cca 9V a auto jeste<BR>fungovalo (i kdyz uz se
na to nedalo nastartoval, ale dokud tocil<BR>motor,<BR></BLOCKQUOTE>tak
jelo).<BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid"><BR>Diky
za kazdou dobrou radu.<BR><BR>Pavel
Kutina<BR></BLOCKQUOTE><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A> <A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A> <A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A>
<BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz" rel=noreferrer
target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV><BR></DIV>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>