<div dir="ltr">No bylo by to logicke, ale ja jsem tenkrat pochopil z toho co psal, ze proste nevymeni. Zkusim ten mail dohledat.<div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 13. října 2016 12:59 Petr Zahradnik <span dir="ltr"><<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Původní zpráva ze dne <a href="tel:13.10.2016" value="+13102016">13.10.2016</a> od Martin Hanek:<br>
<span class=""><br>
> Bad thing is.. If dongle gets broken or damaged they cannot complain<br>
> with us. You will need to do so.<br>
<br>
</span>Takže ho vymění. Ale jen tomu, kdo ho koupil, resp. je u nich<br>
zaregistrovaný.<br>
<span class="im HOEnZb"><br></span></blockquote></div></div></div></div>