<div dir="ltr">Pane Cuglik,<div><br></div><div>nevim zda zde jste novy...tak jen pro jistotu - dotazy, ktere se netykaji elektro...ky je mozne klast, ale je nutne oznacit predmet pismeny OT.</div><div><br></div><div>Take by bylo dobre se nejak podepisovat v prispevcich - je jedno jak - jde jen o to aby clovek na prvni pohled vedel kdo to psal - staci klidne vymyslena prezdivka.</div><div><br></div><div>ADMIN</div><div><br></div><div>================================================</div><div>Co se tyka oleju souhlasim, ze u beznych oleju a beznych motoru, je dulezitejsi nez konkretni znacka vyrobce oleje (koneckoncu vyrobcu tzv. zakladu je na svete jen par) a zpytek jsou procenta ruznych aditiv, ktere tam vyrobce oleje primicha.</div><div><br></div><div>Na druhou stranu jsou motory, ktere jsou snad navrzene na konkretni olej - nebyl bych to kdy napsal, ale soucasne auto je toho jasnym prikladem - Ford Focus s peugeotskou 1.6 Tdci 66kW - tedy bez filtru - splnuje normu i bez nej. Je tam urcen olej lehkobezny 5W30 - priznam se ze nevim co je mysleno tim lehkobezny - nicmene predchozi majitel ho evidentne nepouzival - kdyz jsem auto vezl domu nedalo se s tim jet vic nez 110km/h. Jeste po prvni vymene za ten fordacky zralo auto za sezonu skoro 1l oleje na 12.000km - byl jsem z toho dost nestastnej. Ted po trech letech poctivych vymen je motor podle me naprosto ve forme - posledni dovolena s plne obsazenym a nalozenym autem za 3.9l/100km a navic si motor nevezme zadny olej - pritom je to takova naprosto ridoucka vodicka.</div><div><br></div><div>RV</div><div><div class="gmail_extra"><br></div></div></div>