<div dir="ltr">Jojo uz jsem procetl nekolik ruznych for a to co pisete o TC210 je zrejme pravda. <div><br></div><div>Nicmene TC18x a asi i TC17x jsou opravdu sunty...i v tom mem radiu jsou popraskane - nastesti jich tam tolik neni.<div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 9. září 2016 13:24 Glajc Pavel <span dir="ltr"><<a href="mailto:pavel.glajc@del.cz" target="_blank">pavel.glajc@del.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="LTR" style="font-family:Arial,Helvetica">Slídové TC210 bych určitě neměnil, byly to jedny z nejstabilnějších kondů co Tesla dělala, slídové destičky s nýtky jen pokud bude nýt viditelně rozežrán, jinak bych je taky ponechal.<div>TC18x jsou MPéčka, pokud neztratily kapacitu, tak bych je rovněž nechal. Dají se většinou měřit v zapájeném stavu při vypnutém přijimači.(vazební či blokovací) Zaměřil bych se pouze na hrnkové elektrolyty.</div><div>Hodně štěstí.</div><div>pg<br><div></div></div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div>