<div dir="ltr">Jojo uz jsem procetl nekolik ruznych for a to co pisete o TC210 je zrejme pravda. <div><br></div><div>Nicmene TC18x a asi i TC17x jsou opravdu sunty...i v tom mem radiu jsou popraskane - nastesti jich tam tolik neni.<div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 9. září 2016 13:24 Glajc Pavel <span dir="ltr"><<a href="mailto:pavel.glajc@del.cz" target="_blank">pavel.glajc@del.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="LTR" style="font-family:Arial,Helvetica">SlĂ­dovĂ© TC210 bych urÄŤitÄ› nemÄ›nil, byly to jedny z nejstabilnÄ›jších kondĹŻ co Tesla dÄ›lala, slĂ­dovĂ© destiÄŤky s nĂ˝tky jen pokud bude nĂ˝t viditelnÄ› rozeĹľrán, jinak bych je taky ponechal.<div>TC18x jsou MPéčka, pokud neztratily kapacitu, tak bych je rovněž nechal. DajĂ­ se vÄ›tšinou měřit v zapájenĂ©m stavu pĹ™i vypnutĂ©m pĹ™ijimaÄŤi.(vazebnĂ­ ÄŤi blokovacĂ­) Zaměřil bych se pouze na hrnkovĂ© elektrolyty.</div><div>HodnÄ› ĹˇtÄ›stĂ­.</div><div>pg<br><div></div></div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div>