<html><body>ProblĂ©m vidĂm v tom, Ĺľe cyklistika je podporovaná (hlavnÄ› hubou) v situaci, kdy silnice jsou mnohdy pĹ™eplnÄ›nĂ© kamiony, pĹ™edjet se nÄ›kdy nedá tĹ™eba pár desĂtek kilometrĹŻ a bezpeÄŤnÄ› pĹ™edjet cyklistu znamená pĹ™ejet na levou stranu, pokud by cyklista zrovna najel do rigolu a rozplácnul se do vozovky, tak aby ho to pĹ™edjĂĹľdÄ›jĂcĂ auto nepĹ™ejelo. O šoumenech co se pohybujĂ na skateboardu, nÄ›kdy i motorovĂ©m, na inlajnech nebo jinĂ˝ch vymoĹľenostech ani nemluvÄ› (tĂ˝ká se i sportovnĂch běžcĹŻ). TÄ›m bych naĹ™Ădil, aby povinnÄ› mÄ›li na ÄŤele bĂlou a na (_!_) ÄŤervenou blikaÄŤku a pokud to jen trochu jde i nÄ›jakĂ© zpÄ›tnĂ© zrcátko, aby sledovali, co je za nimi.<br>A vtloukal bych jim do hlavy, Ĺľe i kdyby mÄ›li destkrát pĹ™ednost, nemajĂ kolem sebe plech a pokud se setkajĂ s něčĂm hmotnÄ›jšĂm neĹľ jsou sami, jde to do jejich ĹľivĂ©ho masa.<br>A pokud se na takovĂ˝ch samohybech pohybujĂ po chodnĂcĂch tak Ĺľe tam chodci pĹ™ed nimi majĂ ABSOLUTNĂŤ pĹ™ednost.<br><br></body></html>