<html><body>ProblĂ©m vidĂ­m v tom, Ĺľe cyklistika je podporovaná (hlavnÄ› hubou) v situaci, kdy silnice jsou mnohdy pĹ™eplnÄ›nĂ© kamiony, pĹ™edjet se nÄ›kdy nedá tĹ™eba pár desĂ­tek kilometrĹŻ a bezpeÄŤnÄ› pĹ™edjet cyklistu znamená pĹ™ejet na levou stranu, pokud by cyklista zrovna najel do rigolu a rozplácnul se do vozovky, tak aby ho to pĹ™edjĂ­ĹľdÄ›jĂ­cĂ­ auto nepĹ™ejelo. O Ĺˇoumenech co se pohybujĂ­ na skateboardu, nÄ›kdy i motorovĂ©m, na inlajnech nebo jinĂ˝ch vymoĹľenostech ani nemluvÄ› (tĂ˝ká se i sportovnĂ­ch běžcĹŻ). TÄ›m bych nařídil, aby povinnÄ› mÄ›li na ÄŤele bĂ­lou a na (_!_) ÄŤervenou blikaÄŤku a pokud to jen trochu jde i nÄ›jakĂ© zpÄ›tnĂ© zrcátko, aby sledovali, co je za nimi.<br>A vtloukal bych jim do hlavy, Ĺľe i kdyby mÄ›li destkrát pĹ™ednost, nemajĂ­ kolem sebe plech a pokud se setkajĂ­ s něčím hmotnÄ›jším neĹľ jsou sami, jde to do jejich ĹľivĂ©ho masa.<br>A pokud se na takovĂ˝ch samohybech pohybujĂ­ po chodnĂ­cĂ­ch tak Ĺľe tam chodci pĹ™ed nimi majĂ­ ABSOLUTNĂŤ pĹ™ednost.<br><br></body></html>