<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.hoenzb
        {mso-style-name:hoenzb;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=CS link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><a name="_MailEndCompose"><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p> </o:p></span></a></p><div style='border:none;border-left:solid blue 1.5pt;padding:0cm 0cm 0cm 4.0pt'><div><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif"'>From:</span></b><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif"'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Pavel KREJCI<br><b>Sent:</b> Sunday, June 12, 2016 8:12 PM<br><b>To:</b> HW-news<br><b>Subject:</b> Re: OT patek: Psychologie okolo tlacitek v metru<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>V metru podle me tlacitka opodstatneni nema. Jedine snad jestli tim nesnizuji opotrebeni a eventuelne spotrebu. To by mohlo byt zajimave, pokud by byla nejaka statistika.<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal>V tramvaji v zime jsem rad, kdyz se dvere otevrou jen tam kde nekdo potrebuje pouzit dvere :) Ale je pravda ze uz dlouho poradna zima nebyla.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Ano, v zimě by to bylo fajn, kdyby se ty dveře po nějaké chvíli otevření samy zavřely (jak to bývá zvykem v západních metropolích vybavených těmito systémy). Ale zkoušel jste jet někdy v zimě noční tramvají, jak si v Lazarské dávají z celé Prahy spicha? Stačí aby tam nastoupil jediný člověk a dveře se nezavřou celých 10 minut, co tam ta tramvaj stojí.<o:p></o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal>Jinak v tramvaji tlacitko zacalo mit vyznam s nastupem zastavek na znameni. Kdyz nikdo nezmackne, tak tram nekdy jen pribrzdi a nezastavi.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>... aby pak stála 5 minut na kontrolním bodu, který řidič nesmí přejet dřív než mu jízdní řád přikazuje (a samozřejmě v mém případě je kontrolní bod přesně jednu zastávku před tím, než vystupuji na navazující autobus, jehož červená světla pak z dálky pozoruji). Fakt geniální služba. :-)))<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Jakub Šerých<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p></div><div><p class=MsoNormal>PK<o:p></o:p></p></div></div><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 10. června 2016 23:15 Šerých Jakub <<a href="mailto:Serych@panska.cz" target="_blank">Serych@panska.cz</a>> napsal(a):<o:p></o:p></p><blockquote style='border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm'><p class=MsoNormal>Tlačítka na otevírání dveří, a také stanice na znamení, jsou pouhé buzerace cestujících, které v Praze nemají absolutně žádné opodstatnění. V metru navíc mají řidiči zálibu v tom, že stav tlačítek mezi stanicemi vyresetují, takže se nedivte, že jsou lidi zvyklí je mačkat až těsně při otevírání dveří. A to, že někdy je potřeba mačkat a jindy ne, je úplně na palici.<br>V narvaných tramvajích plných cizinců v centru bývá zase problém se vůbec k nějakému tlačítku probojovat, když člověk potřebuje vystoupit. Je to prostě hnus, který musel v Praze implementovat nějaký naprostý idiot.<br><span style='color:#888888'><br><span class=hoenzb>Jakub Šerých</span></span><o:p></o:p></p><div><div><p class=MsoNormal><br><br><o:p></o:p></p></div></div></blockquote></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></div></div></body></html>