<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div class="moz-cite-prefix">To jsou na uzaverech plomby?<br>
Nikdo vam snad nemuze nic rict kdyz si vymenite olej nad ramec
intervalu.<br>
<br>
JP<br>
<br>
On 30.5.2016 11:39, Radek Sztwiorok wrote:<br>
</div>
<blockquote
cite="mid:CAHJpJidTRyUxNjgGPwULbeq=UJymf=n5u30x0mD411gmXK8v6w@mail.gmail.com"
type="cite">
<div dir="ltr">Ano dovolil bych si i souhlasit, ale bohužen
servisní interval u nového auta je longlife a málokdo si lajzne
z duvodu zaruk ho měnit.Pri soucasne spolehlivosti aut ani nic
jineho nezbyva nez jezdit po dobu zaruk do autorizaku.Takovy
motor v octavii 103kw oznaceni BKD mel olej pri 80000 najeti a
servisnim intervalu longlife na skrabku<br>
</div>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 10:24 Jaroslav
Buchta <span dir="ltr"><<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz" target="_blank">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div>Ja bych rekl, ze pokud budete vymenovat vcas olej od
novoty, zadny karbon se nikde neusadi. Tim myslim cca 15
u benzinu a 8-10kkm u dyzlu.<br>
<br>
Dne 30.05.2016 v 6:47 Radek Sztwiorok napsal(a):<br>
</div>
<div>
<div class="h5">
<blockquote type="cite">
<div dir="ltr">
<div>Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z
10W/40 longlife olej pro prodlouzeny interval.
:-D<br>
</div>
Ja menim olej po 10tkm a neresim proplach.
Proplach bych rešil tak po vymene turba ci sundani
hlavy, u nekterych motoru viz treba vzpominana
1.6tdci je stejne pri vymene turba nutnost sundat
i vanu v opacnem pripade se turbo do 5tkm meni
znova. Karbon je mrch zakerna.<br>
</div>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 0:49
gatilo <span dir="ltr"><<a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:gatilo@centrum.cz"
target="_blank"><a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:gatilo@centrum.cz">gatilo@centrum.cz</a></a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0
0 0 .8ex;border-left:1px #ccc
solid;padding-left:1ex"> 30.5.2016, 0:47:19<br>
<br>
Takze mu tam zustane tech 10% nafty ?<br>
Co to udela s vizkozitou ? To tam nasledne
leje hustsi olej, nez je<br>
predepsano ? Nebo jej takovy detail jako
viskozita nezajima, hlavne ze<br>
je to ciste ?<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
mailto:<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:gatilo" target="_blank">gatilo</a>
+ zavinac + <a moz-do-not-send="true"
href="http://centrum.cz" rel="noreferrer"
target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
Lubor Otta napsal:<br>
<span><br>
> Moderní motory mají optimalizovaný
(ekonomicky i na zeleno) systém<br>
> výměny oleje, a počítá se s tím že v
systému může zůstat až 10% starého<br>
> oleje.<br>
> Jeden můj kolega, bývalý automechanik,
svoje auto při výměně oleje<br>
> proplachuje naftou, a pak se kochá že
ještě za měsic olej není černý<br>
> jako bota.<br>
> Lubor<br>
<br>
</span>
<div>
<div>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
moz-do-not-send="true"
href="http://www.HW.cz" target="_blank"><a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<br>
<pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a moz-do-not-send="true" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a moz-do-not-send="true" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</div>
</div>
</div>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz"
rel="noreferrer" target="_blank"><a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></a><br>
<a moz-do-not-send="true" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote>
</div>
<br>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>