<div dir="ltr">Ano a to je jadro pudla, ono to jde, ale malokdo to chce platit v servisu tak jedou na predepsane delky. Mezi nami muj bratr ma Rapida a nejsou schopni mu ten servisni interval nastavit na 15000 a tak mu to vzdy po cca 800km zacne rvat ze ma vymenit olej. Prosim autorizovany servis 3x prehrana jednotka budiku.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 11:49 Michal Grunt <span dir="ltr"><<a href="mailto:michal.grunt@gmail.com" target="_blank">michal.grunt@gmail.com</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Kolega když měl nové auto a taky se mu longlife interval výměny oleje<br>
zdál moc dlouhý tak ho prostě nechal vyměnit dříve, zapsalo se to do<br>
servisní knížky a nic dalšího se neřešilo. Záruka tím nějak neutrpěla<br>
a pak si ho pravidelně nechával měnit snad 2x častěji než vyžadoval<br>
servis.<br>
<br>
Dne 30. května 2016 11:39 Radek Sztwiorok <<a href="mailto:sztrad@gmail.com">sztrad@gmail.com</a>> napsal(a):<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5">> Ano dovolil bych si i souhlasit, ale bohužen servisní interval u nového auta<br>
> je longlife a málokdo si lajzne z duvodu zaruk ho měnit.Pri soucasne<br>
> spolehlivosti aut ani nic jineho nezbyva nez jezdit po dobu zaruk do<br>
> autorizaku.Takovy motor v octavii 103kw oznaceni BKD mel olej pri 80000<br>
> najeti a servisnim intervalu longlife na skrabku<br>
><br>
> Dne 30. května 2016 10:24 Jaroslav Buchta <<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>><br>
> napsal(a):<br>
>><br>
>> Ja bych rekl, ze pokud budete vymenovat vcas olej od novoty, zadny karbon<br>
>> se nikde neusadi. Tim myslim cca 15 u benzinu a 8-10kkm u dyzlu.<br>
>><br>
>><br>
>> Dne 30.05.2016 v 6:47 Radek Sztwiorok napsal(a):<br>
>><br>
>> Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z 10W/40 longlife olej pro<br>
>> prodlouzeny interval. :-D<br>
>> Ja menim olej po 10tkm a neresim proplach. Proplach bych rešil tak po<br>
>> vymene turba ci sundani hlavy, u nekterych motoru viz treba vzpominana<br>
>> 1.6tdci je stejne pri vymene turba nutnost sundat i vanu v opacnem pripade<br>
>> se turbo do 5tkm meni znova. Karbon je mrch zakerna.<br>
>><br>
>> Dne 30. května 2016 0:49 gatilo <<a href="mailto:gatilo@centrum.cz">gatilo@centrum.cz</a>> napsal(a):<br>
>>><br>
>>>  30.5.2016, 0:47:19<br>
>>><br>
>>> Takze mu tam zustane tech 10% nafty ?<br>
>>> Co to udela s vizkozitou ? To tam nasledne leje hustsi olej, nez je<br>
>>> predepsano ? Nebo jej takovy detail jako viskozita nezajima, hlavne ze<br>
>>> je to ciste ?<br>
>>><br>
>>> S pozdravem Pavel<br>
>>>   mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
>>><br>
>>> --<br>
>>> Lubor Otta napsal:<br>
>>><br>
>>> > Moderní motory mají optimalizovaný (ekonomicky i na zeleno) systém<br>
>>> > výměny oleje, a počítá se s tím že v systému může zůstat až 10% starého<br>
>>> > oleje.<br>
>>> > Jeden můj kolega, bývalý automechanik, svoje auto při výměně oleje<br>
>>> > proplachuje naftou, a pak se kochá že ještě za měsic olej není černý<br>
>>> > jako bota.<br>
>>> > Lubor<br>
>>><br>
>>> _______________________________________________<br>
>>> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
>>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
>>> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
>><br>
>><br>
>><br>
>><br>
>> _______________________________________________<br>
>> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
>> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
>><br>
>><br>
>><br>
>> _______________________________________________<br>
>> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
>> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
>><br>
><br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
><br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>