<div dir="ltr"><div>Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z 10W/40 longlife olej pro prodlouzeny interval. :-D<br></div>Ja menim olej po 10tkm a neresim proplach. Proplach bych rešil tak po vymene turba ci sundani hlavy, u nekterych motoru viz treba vzpominana 1.6tdci je stejne pri vymene turba nutnost sundat i vanu v opacnem pripade se turbo do 5tkm meni znova. Karbon je mrch zakerna.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 30. května 2016 0:49 gatilo <span dir="ltr"><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank">gatilo@centrum.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 30.5.2016, 0:47:19<br>
<br>
Takze mu tam zustane tech 10% nafty ?<br>
Co to udela s vizkozitou ? To tam nasledne leje hustsi olej, nez je<br>
predepsano ? Nebo jej takovy detail jako viskozita nezajima, hlavne ze<br>
je to ciste ?<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
  mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
Lubor Otta napsal:<br>
<span class="im HOEnZb"><br>
> Moderní motory mají optimalizovaný (ekonomicky i na zeleno) systém<br>
> výměny oleje, a počítá se s tím že v systému může zůstat až 10% starého<br>
> oleje.<br>
> Jeden můj kolega, bývalý automechanik, svoje auto při výměně oleje<br>
> proplachuje naftou, a pak se kochá že ještě za měsic olej není černý<br>
> jako bota.<br>
> Lubor<br>
<br>
</span><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>