<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#c0c0c0>
<DIV><FONT size=2>A o cem to statisticky vypovida ?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Az zacne resit zapecene krouzky, ktere by pri castejsich 
vymenach oleje nemusel resit nikdy, tak se bude divit.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV>s přáním hezkého dne / Best regards<BR>Tomáš Chvátal<BR><A 
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz">tchvatal@fordiag.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Původní zpráva ----- </DIV>
  <DIV 
  style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>Od:</B> <A 
  title=pavel.kadecka@gmail.com href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com">Pavel 
  Kadečka</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 30. května 2016 10:33</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Předmět:</B> Re: [MOTO] Proplachování motoru 
  při výměně oleje ?</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV dir=ltr>
  <DIV>Brácha má mondeo 1.8 tdci (= diesel) 2007, když jsem se ho ptal, jak 
  často mění olej, říkal, že servisní interval je 20 000 km, ale někdy mu to 
  vyjde až na 25 000 km. Má to od novoty a najeto přes 200 000 km. Turbo má 
  původní.<BR></DIV>
  <DIV><BR></DIV>P.K.<BR>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV class=gmail_extra><BR>
  <DIV class=gmail_quote>Dne 30. května 2016 10:24 Jaroslav Buchta <SPAN 
  dir=ltr><<A href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz" 
  target=_blank>jaroslav.buchta@hascomp.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
  <BLOCKQUOTE 
  style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" 
  class=gmail_quote>
    <DIV text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <DIV>Ja bych rekl, ze pokud budete vymenovat vcas olej od novoty, zadny 
    karbon se nikde neusadi. Tim myslim cca 15 u benzinu a 8-10kkm u 
    dyzlu.<BR><BR>Dne 30.05.2016 v 6:47 Radek Sztwiorok napsal(a):<BR></DIV>
    <DIV>
    <DIV class=h5>
    <BLOCKQUOTE type="cite">
      <DIV dir=ltr>
      <DIV>Jj. To jsem nekde cetl, ze se tak se vyrabi z 10W/40 longlife olej 
      pro prodlouzeny interval. :-D<BR></DIV>Ja menim olej po 10tkm a neresim 
      proplach. Proplach bych rešil tak po vymene turba ci sundani hlavy, u 
      nekterych motoru viz treba vzpominana 1.6tdci je stejne pri vymene turba 
      nutnost sundat i vanu v opacnem pripade se turbo do 5tkm meni znova. 
      Karbon je mrch 
  zakerna.<BR></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV><BR></DIV></DIV></DIV></DIV>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list  -  sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>