<div dir="ltr">Pokud vezmu plne obsazeni auta, tak u beznych aut to vyjde podobne ne?<div>Mozna i ve porspech auta.</div><div><br></div><div>PK</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 13. kvÄ›tna 2016 19:08 gatilo <span dir="ltr"><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank">gatilo@centrum.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 13.5.2016, 19:05:05<br>
<br>
Moderni letadla pro prepravu osob, maji spotrebu 2-2,5 l /osobu/100km.<br>
Srovnani s os. autem si jiste dokaze udelat kazdy sam.<br>
<span class=""><br>
S pozdravem Pavel<br>
  mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
</span>--<br>
ZdenÄ›k napsal:<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
> Docela jste to s tÄ›mi odhady trefil. Podle záznamu letÄ›l AN-225<br>
> rychlostĂ­ v rozmezĂ­ 700..900 km/h.<br>
> MoĹľná bych lehce pĹ™idal na spotĹ™ebÄ›. UdávajĂ­ 18..22 tun/hod, coĹľ<br>
> bude pravdÄ›podobnÄ› pĹ™i ustálenĂ© letovĂ© hladinÄ›. TakĂ© poloviÄŤnĂ­<br>
> náklad znamená zmÄ›nu hmotnosti â€žjen“ ze 600 na 500 tun. Ono dostat<br>
> tÄ›ch 500 tun do výšky 10km bude asi energeticky nejnároÄŤnÄ›jší ÄŤĂˇst letu (vycházĂ­ mi cca 50 GJ).<br>
><br>
> ZajĂ­mavĂ© by bylo porovnánĂ­ s lodĂ­, ale na to nenĂ­ dostatek informacĂ­ o spotĹ™ebÄ›.<br>
><br>
> Z.<br>
><br>
> From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Slavomir Skopalik<br>
> Sent: Friday, May 13, 2016 6:08 PM<br>
> To: HW-news<br>
> Subject: Re: [OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla<br>
><br>
> No ono to neni zas tolik.<br>
> Normalni kamion o nosnosti 25t ma spotrebu ~ 40l/100 km.<br>
> Tezko rict, kolik ma spotrebu nadmer, ale pro orientacni priblizeni by to mohlo byt 5x vice<br>
> (jako ze to rozdelime na 5 malych casti).<br>
> Takze zde vyjde ~200l/100km.<br>
> Realna rychlost AN-225 muze byt cca 700km/hod.<br>
> Nalozen byl cca z 50%, tazke spotreba bude asi take niszsi, rekneme 14t/hod -> 2t/100 km.<br>
> Tj. spotreba "jen" 10x proti silnici.<br>
> Nicmene zde bude jeste redukce, ze letadlo muze letet primo. tj. bylo by to horsi "jen" ~6-7 krat.<br>
> Nicmene realna cisla se asi nedovime.<br>
> Slavek<br>
> Ing. Slavomir Skopalik<br>
> Executive Head<br>
> Elekt Labs s.r.o.<br>
> Collection and evaluation of data from machines and laboratories<br>
> by means of system MASA (<a href="http://www.elektlabs.cz/m2demo" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.elektlabs.cz/m2demo</a>)<br>
> -----------------------------------------------------------------<br>
> Address:<br>
> Elekt Labs s.r.o.<br>
> Chaloupky 158<br>
> 783 72 Velky Tynec<br>
> Czech Republic<br>
> ---------------------------------------------------------------<br>
> Mobile: <a href="tel:%2B420%20724%20207%20851" value="+420724207851">+420 724 207 851</a><br>
> icq:199 118 333<br>
> skype:skopaliks<br>
> <a href="mailto:e-mail%3Askopalik@elektlabs.cz">e-mail:skopalik@elektlabs.cz</a><br>
> <a href="http://www.elektlabs.cz" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.elektlabs.cz</a><br>
> On 13.5.2016 17:14, ZdenÄ›k wrote:<br>
><br>
> Na druhou stranu, pĹ™epravoval 120 tun Ĺľeleza pĹ™es pĹŻl zemÄ›koule pĹ™i spotĹ™ebÄ›<br>
> 20 tun paliva za hodinu, to nenĂ­ zrovna ekologickĂ© Ĺ™ešenĂ­. Kam se na to<br>
> hrabe dieselgate...<br>
><br>
> Z.<br>
><br>
><br>
><br>
<br>
<br>
<br>
</div></div><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>