<div dir="ltr"><div>Jenže Američani s ním vozili raketoplány, který se fakt používali, zatímco Rusové jejich Burana převezli asi tak jednou a pak ten kosmickej program zkrachoval.<br><br></div><div>Antonov An-225 jako dopravní letadlo je spíš taková znouzectnost. Prostě když už to postavili, tak si to našlo využití v dopravě, je to lepší než to nechat rezavět v hangáru. Že byl postavený jen jeden je důkaz, že svět víc takových letadel nepotřebuje.<br><br></div><div>Existují i další velká nákladní letadla, Antonov ale asi zůstane největší.<br></div><div><br></div>P.K.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 13. května 2016 11:11 Pavel Brychta <span dir="ltr"><<a href="mailto:pavel.brychta@duhasys.eu" target="_blank">pavel.brychta@duhasys.eu</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Jistě. A zatímco ten jeden americky upravený kus už s největší pravděpodobností nelétá a je v muzeu, tak ten jediný ruský vyrobený očividně stále vydělává...<br>
<br>
<br>
Dne 13.5.2016 v 11:08 Ivan Kiss napsal(a):<span class="im HOEnZb"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Nuz ale americania pripsposobili existujuci seriovo vyrabany Boeing 747 (747 sa dodnes vyrobilo asi 1500 kusov)<br>
Rusi na tento ucel specialne vyrobili AN-255. Dodnes vyrobili jeden jediny kus.<br></blockquote></span></blockquote></div><br></div></div></div></div></div>