<html><body>Tak vysledek je takový, že už to prý funguje, ale v zahraničí to vyhodí ve webovém prohlížeči,<div>okno jestli chci fakt brouzdat a dokud to někdo nepotvrdí tak data v cizině nejdou.....</div><div><br></div><div>No to nevím jak to těm jednotkám mám vysvětlit, nemá s tím někdo zkušenost?</div><div><br></div><div>Zdeněk Aster</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster@seznam.cz><br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 27. 4. 2016 10:19:24<br>Předmět: RE: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)</p><br><blockquote><div>Tak stále nic včera přejela další SIM karta Rozvadov a umřela dneska se <div>jedna vrátila a hned u hranic naběhla bez problému, T-Mobile stále neví,</div><div>to už je fakt hodně drsný, by mě zajímalo kolika lidí se to týká přijde mi,</div><div>že to zlehčují neboť spousta lidí internet v cizině nepoužívá tak si nestěžuje</div><div>a oni můžou mlžit, že jde jen o pár zákazníků.......<div><br></div><div>Zdeněk Aster</div><div><br></div><div><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster@seznam.cz><br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 26. 4. 2016 20:31:06<br>Předmět: RE: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)</p><br><blockquote>No ja doufám, že to není ten případ, rok mi to chodí a v neděli večer, umřeli<div>3 co byly za hranicimy 2x spanelsko 1x francie, odpoledne jeli dalsi dve</div><div>co umreli na Rozvadove. Za hodinu mi pojede dalsi tak uvidim, zatim nic a</div><div>v poledne T-mobile rikal, ze k veceru by melo vsechno bezet, tak jsem zvedav.</div><div>Tyka se to pry jen nekolika malo zakazniku..... U me vsech SIM co mam :-)</div><div><br></div><div>Zdenek Aster</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Pavel Poucha <p.poucha@papouch.com><br>Komu: 'HW-news' <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 26. 4. 2016 16:18:43<br>Předmět: RE: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)</p><br><blockquote><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Zdravím, </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">  </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">pamatuji se na opačný problém. Francouzská SIM, ve Francii zařízení fungovalo a u nás ani ťuk. Přitom roaming a vše povoleno, nastaveno… Jak to pak dopadlo už si nevzpomenu, jestli jsme to rozchodili a nebo pro ladění použili české SIM. Ale problém nějaký byl. </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">  </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">S pozdravem </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">ing. Pavel Poucha </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">jednatel </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif""><a href="mailto:pavel.poucha@papouch.com"><span style="color:#0563C1">pavel.poucha@papouch.com</span></a> </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Tel. +420 777 232 485 </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">  </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Papouch s.r.o. </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Strašnická 1a, 102 00 Praha 10 </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Tel. +420 272 732 827 </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Fax +420 272 681 232 </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">  </span></p><p><span style="font-family:"Calibri","sans-serif"">Máte-li chuť, navštivte naše stránky <a href="http://www.papouch.com/"><span style="color:#0563C1">http://www.papouch.com/</span></a> </span></p><p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US">  </span></p><p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US">  </span></p><div><div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm"><p><b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif"">From:</span></b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif""> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Zdeněk Aster<br><b>Sent:</b> Tuesday, April 26, 2016 3:37 PM<br><b>To:</b> HW-news<br><b>Subject:</b> Re: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile) </span></p></div></div><p>  </p><p>Tak já stále nic, ani jedna jednotka se nechytila. Na volání, SMS reaguje, </p><div><p>data nikoliv. Nemám důvod předpokládat, že se zbláznila, neboť, před </p></div><div><p>každým odesláním, resetuje GSM modul.... </p></div><div><p>Tak netuším kde je chyba jestli T-Mobile nebo já, ale to se mi moc nezdá... </p></div><div><p>  </p></div><div><p>Zdeněk Aster </p></div><div><p>  </p></div></blockquote></div></blockquote></div></div></div>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></div></body></html>