<div dir="ltr"><div><div>Když máte transformátor na bezpečné napětí, tak má taky nějakou izolační pevnost a na tu se to i zkouší. Ve zkušebně.<br><br></div>Tenhle bastl sice funguje, ale zkoušku na to dělal jenom ten kolotočář a ještě stylem "a přece se točí".<br><br></div>P.K.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 31. března 2016 3:15 Vláďa Anděl <span dir="ltr"><<a href="mailto:vaelektronik@vaelektronik.cz" target="_blank">vaelektronik@vaelektronik.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">A proč by se to používat nemohlo? Vždyť kotva je galvanicky oddělená od statorového vinutí. Asynchronní motor je prý rodný bratr transformátoru :-) Napětí tam nejspíš bude menší než v síti. Navíc v tom nemá co odejít a na rozdíl od fr. měniče tohle zná každý kolotočář.<br>
Anděl<br>
<br>
Dne 30.3.2016 v 12:04 Ales Filip napsal(a):<span class="im HOEnZb"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Dobrý den,<br>
<br>
O víkendu u nás byla pouť. Myslel jsem si, že tato regulace<br>
<a href="https://goo.gl/IRpSXd" rel="noreferrer" target="_blank">https://goo.gl/IRpSXd</a><br>
kolotoče je už minulostí. Jak se zdá, tak ne. Zajímalo by mě, jestli je to vůbec možné používat.<br>
Co je v tom nalité ? Kyselina, nebo solný roztok?<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<br>
</blockquote>
<br></span><div class="HOEnZb"><div class="h5">
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div></div>