<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <div class="moz-cite-prefix">On 26. 2. 2016 0:26, Miroslav Šinko
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:56CF8DBF.2020800@gmail.com" type="cite">Takto?
      (pardon za prilohu)
      <br>
    </blockquote>
    <br>
    To vyzera lepsie, ale<br>
    <br>
    <blockquote cite="mid:56CF8DBF.2020800@gmail.com" type="cite">Vzdialenost
      medzi riadkami = vzdialenost LEDiek v riadku.
      <br>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
    nie je uplne presne. cos(30) by tam mal hrat nejaku ulohu:<br>
    <br>
    Vzdialenost medzi riadkami = vzdialenost LEDiek v riadku * cos(30)<br>
    <br>
    Proste sestuholnikovym usporiadanim sa najlepsie vyplni plocha
    osvietenymi kruhovymi plochami. To som nevymyslel ja, to vymysleli a
    dokazali ini:
    <a class="moz-txt-link-freetext" href="https://en.wikipedia.org/wiki/Circle_packing#Packings_in_the_plane">https://en.wikipedia.org/wiki/Circle_packing#Packings_in_the_plane</a><br>
    <br>
    -m-<br>
    <br>
    <br>
    <blockquote cite="mid:56CF8DBF.2020800@gmail.com" type="cite">miro
      <br>
      <br>
      On 25.2.2016 20:21, Milan B. wrote:
      <br>
      <blockquote type="cite">On 25. 2. 2016 19:29, Pavel Hudecek wrote:
        <br>
        <blockquote type="cite">Možná to bylo původně myšleno jako
          šestiúhelníky se středy, ale
          <br>
          konečný výsledek na fotce jsou čtverce otočené o 45°. Stejné
          <br>
          rovnoměrnosti se samozřejmě méně pracně dosáhne tím, že se
          stejně
          <br>
          velké čtverce udělají nepootočené.
          <br>
          <br>
        </blockquote>
        <br>
        Samozrejme ze nemate uplne pravdu. Pri stvorcovej sieti
        dostanete velke
        <br>
        plochy, kde sa svetelne kruhy pretinaju a tiez tmave miesta v
        strede
        <br>
        uhlopriecok.
        <br>
        <br>
        Pri rovnomernej sestuholnikovej sieti su tieto kontrasty
        podstatne
        <br>
        mensie. Sestuholnikova siet - z ineho pohladu - nie su pootocene
        stvorce
        <br>
        ale velmi pretiahnute KOSOstvorce.
        <br>
        <br>
        Ked na to lepsie pozeram, to na tej fotke je samozrejme zle,
        naozaj to
        <br>
        je iba pootocena stvorcova siet - preto ked som napisal ze je to
        sisaty
        <br>
        sestuholnikovy grid, mal som napisat velmi sisaty grid.
        <br>
      </blockquote>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>