<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 24. února 2016 14:52 Petr Simek <span dir="ltr"><<a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Ja PIP pouzival, kdyz byla reklama tak jsem to prepnul jinam, v okenku<br>
bylo videt kdyz reklama skoncila tak se to preplo zase zpet.<br></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Opět, většina lidí to řeší přepnutím jinam nebo vypnou zvuk nebo si jdou uvařit kafe nebo vyndat prádlo z pračky atp. V každém případě se bez PIP obejdou.<br><br></div><div class="gmail_extra">Nebo (někteří) mají timeshift a protože si film zastavili, když začínal (protože si šli vařit to kafe), koukají se vlasně ze záznamu a teď si tu reklamu přetočí.<br></div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>