<div dir="ltr"><div>Takže je to jasné, nechtějí do doručit, takže to jako poškodí a adresát musí naklusat na pobočku si to jako zkontrolovat a taky rovnou převzít. Protože ta finta s "adresát nezastižen" už jim asi neprochází.<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 15. února 2016 21:34 Pikulik <span dir="ltr"><<a href="mailto:picom@volny.cz" target="_blank">picom@volny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hlášku:<br>
<br>
Příprava zásilky k doručení - pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty.<br>
<br>
jsem měl také u několika zásilek minulý týden, na oznámení "zásilka poškozena" a přitom jí nic nebylo. Dříve mi pošťák vždy volal na mobil a pokud jsem nebyl doma tak ani nezastavoval. Asi nějaká specialita na Praze 9 nebo nový pošťák ...<br>
<br>
Dne 15.2.2016 v 18:40 Pavel Kadečka napsal(a):<div><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Přátelé,<br>
<br>
jak byste hodnotili postup pošty a co byste dělali:<br>
<br>
Koupil jsem něco na aukru, nechal jsem si to poslat na adresu do práce.<br>
Balíček odeslán 8.2., 11.2. mi přišla SMS "Dobry den, dne 11.2. Vam<br>
budeme dorucovat zasilku..."<br>
<br>
Chvíli na to telefon, někdo od pošty se ptal, kde to je, ta dodací<br>
adresa, tak jsem potvrdil, že to je Praha Žižkov, upřesnil vedle čeho<br>
naše firma je. Oni řekli "aha, tam my nejezdíme, tak to přijde zítra<br>
nebo v pondělí". To bylo toho 11.2.<br>
<br>
12.2. balík nepřišel, v osm večer SMSka "Vazeny zakazniku, omlouvame se,<br>
z technickych duvodu nebude balik dorucen. O dalsim postupu Vas budeme<br>
informovat."<br>
<br>
Dnes je 15.2., asi v 13,30 přišla SMS "Dobry den, avizovany balik nemohl<br>
byt dorucen. Balik byl ulozen, posta Praha 9..." (SMS pro přehlednost<br>
mírně zkráceny.)<br>
<br>
Sledování balíku je tady:<br>
<br>
<a href="https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=BA0231650315X" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=BA0231650315X</a><br>
<br>
Volal jsem na tu poštu a tam mi řekli, že balíček je poškozený, že si ho<br>
mám přijít převzít osobně a zkontrolovat obsah.<br>
<br>
Takže pošta, místo aby ho doručila, tak ho poškodila a já si pro to mám<br>
přijet. Dal jsem poště šanci, tak jsem tam přijel (zajížďka cestou z<br>
práce asi 7 km), ale po nakouknutí dovnitř jsem to rychle vzdal. Bylo<br>
tam asi 100 lidí asi tak na 5 přepážek. Otočil jsem se na patě a jel domů.<br>
<br>
Je to drobnost za pár korun a ani ji nijak nutně nepotřebuju.<br>
<br>
Postup pošty na mě dělá dojem, že než aby museli zajíždět k nám na<br>
firmu, tak balíček poškodili, aby ho mohli uložit a já si pro to musel<br>
přijet.<br>
<br>
Přitom jiné balíčky k nám chodí, dokonce poměrně rychle - 2x se mi teď<br>
stalo, že balíček podaný v sobotu mi v pondělí přistál na stole.<br>
<br>
Pavel Kadečka.<br>
</blockquote></div></div>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br></div></div></div></div>