<div dir="ltr"><div>Teď jsem si na něco vzpomněl - víte, jakou funkci má vlastně vrtule v letadle? Chladí pilota. Všimněte si, že když se vrtule přestane točit, pilot se začne strašně potit.<br><br>Takže celkem logicky letadlo s pilotem ji musí mít vepředu.<br><br></div>P.K.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 29. prosince 2015 21:49 Vláďa Anděl <span dir="ltr"><<a href="mailto:vaelektronik@vaelektronik.cz" target="_blank">vaelektronik@vaelektronik.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  

    
  
  <div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <font face="Times New Roman">zeptal bych se zdejších leteckých
      odborníků - modelářů. Americká bezpilotní letadla mají vrtuli
      vzadu. To má nějaký význam z hlediska letových vlastností? Pokud
      ano, proč se to nepoužívá všude? Nebo je to proto, aby v předu
      umístěné kamery a mikrofony měly nerušený výhled?<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
      <br>
      Anděl<br>
    </font></span></font>
  </div>

<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>