<div dir="ltr"><div><div>To nie je VDO ale len zhodne s VDO :-). Funguju celkom dobre len nemaju rady blizkost vyfukovych zvodov. Inak cidlo do 10Bar je dost na kocku, nakolko tlak oleja za beznej prevadzky vacsinou nepresiahne 3-4 bary. VDO robi aj cidla pre rozsah 6 bar/600kPa, nejdu vsak pouzit s budikom do 10bar. <br></div>Odporovy rozsah 10-180R je standardizovany vystupny rozsah roznych druhov aotomotive cidiel.<br></div>Tu mate to cidlo z vnutra: <a href="http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg">http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg</a><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-09-29 10:44 GMT+02:00 Tomas Chvatal <span dir="ltr"><<a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>





<div bgcolor="#c0c0c0">
<div><font size="2">Cinska sragora za 300,- zde</font></div>
<div><font size="2"><a href="http://goo.gl/t7oFLt" target="_blank">http://goo.gl/t7oFLt</a></font></div>
<div><font size="2"></font> </div>
<div><font size="2">VDO za 400,- zde</font></div>
<div><font size="2"><a href="http://www.ebay.com/itm/251719530760?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true" target="_blank">http://www.ebay.com/itm/251719530760?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true</a></font></div>
<div><font size="2">VDO ma jak analog vystup, tak on-off pro kontrolku, takze se 
nemusi resit nejake Tecko pro tlakomer </font></div>
<div><font size="2">a pro puvodni cidlo</font></div><span class="">
<div><font size="2"></font> </div>
<div>s přáním hezkého dne / Best regards<br>Tomáš Chvátal<br><a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a><br></div>
</span><blockquote style="BORDER-LEFT:#000000 2px solid;PADDING-LEFT:5px;PADDING-RIGHT:0px;MARGIN-LEFT:5px;MARGIN-RIGHT:0px">
  <div style="FONT:10pt arial">----- Původní zpráva ----- </div>
  <div style="FONT:10pt arial;BACKGROUND:#e4e4e4"><b>Od:</b> <a title="ok2mtm@seznam.cz" href="mailto:ok2mtm@seznam.cz" target="_blank">Tomáš Mádr</a> </div>
  <div style="FONT:10pt arial"><b>Komu:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz" href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">HW-news</a> </div>
  <div style="FONT:10pt arial"><b>Odesláno:</b> 29. září 2015 10:06</div><span class="">
  <div style="FONT:10pt arial"><b>Předmět:</b> Re: Mereni tlaku motoru</div>
  <div><br></div>
  </span><span class=""><p>CAN a OBDII je až za nějakou řídící jednotkou. Většina čidel má napěťový 
  výstup 0 až 5V, kdy užitečný rozsah se používá 0,5 až 4,5V.</p>
  <p>Na tlak oleje má většina motorů jenom spínací čidlo, které odpadne při 
  poklesu tlaku hluboko pod minimální doporučený mazací tlak, jinak řečeno, když 
  se za běhu motoru rozsvítí, tak už je stejně nejspíš pozdě.</p>
  <p>Mimo jiné i z tohoto důvodu už nějakou dobu hledám, s malou prioritou, 
  dostupné, cenově i termínově, tlakové čidlo s analodovým výstupem, pro vstupní 
  tlak zhruba do 10At a vhodné pro měření horkého motorového oleje nebo nafty. 
  Že bych si to do auta doplnil, a na indikaci použil nejspíše nějakou ATMegu s 
  malým displejem, velkou červenou kontrolkou a sirénkou. Na displeji bych se 
  mohl podívat na hodnotu, kontrolka a sirénka by mě upozornila, pokud by došlo 
  k překročení limitu. Kontrolovat za jízdy fůru budíků mi moc nejde, radši se 
  dívám před sebe kam jedu. A kromě tlaku oleje a nafty by to mohlo hlídat i 
  další parametry okolo motoru a elektriky v autě.</p>
  <p><font size="2"></font> </p>
  <p>Tomáš OK2MTM<br></p></span></blockquote></div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>