<div dir="ltr"><div><div>To nie je VDO ale len zhodne s VDO :-). Funguju celkom dobre len nemaju rady blizkost vyfukovych zvodov. Inak cidlo do 10Bar je dost na kocku, nakolko tlak oleja za beznej prevadzky vacsinou nepresiahne 3-4 bary. VDO robi aj cidla pre rozsah 6 bar/600kPa, nejdu vsak pouzit s budikom do 10bar. <br></div>Odporovy rozsah 10-180R je standardizovany vystupny rozsah roznych druhov aotomotive cidiel.<br></div>Tu mate to cidlo z vnutra: <a href="http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg">http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg</a><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2015-09-29 10:44 GMT+02:00 Tomas Chvatal <span dir="ltr"><<a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>
<div bgcolor="#c0c0c0">
<div><font size="2">Cinska sragora za 300,- zde</font></div>
<div><font size="2"><a href="http://goo.gl/t7oFLt" target="_blank">http://goo.gl/t7oFLt</a></font></div>
<div><font size="2"></font>Â </div>
<div><font size="2">VDO za 400,- zde</font></div>
<div><font size="2"><a href="http://www.ebay.com/itm/251719530760?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true" target="_blank">http://www.ebay.com/itm/251719530760?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true</a></font></div>
<div><font size="2">VDO ma jak analog vystup, tak on-off pro kontrolku, takze se
nemusi resit nejake Tecko pro tlakomer </font></div>
<div><font size="2">a pro puvodni cidlo</font></div><span class="">
<div><font size="2"></font>Â </div>
<div>s přánĂm hezkĂ©ho dne / Best regards<br>Tomáš Chvátal<br><a href="mailto:tchvatal@fordiag.cz" target="_blank">tchvatal@fordiag.cz</a><br></div>
</span><blockquote style="BORDER-LEFT:#000000 2px solid;PADDING-LEFT:5px;PADDING-RIGHT:0px;MARGIN-LEFT:5px;MARGIN-RIGHT:0px">
<div style="FONT:10pt arial">----- Původnà zpráva ----- </div>
<div style="FONT:10pt arial;BACKGROUND:#e4e4e4"><b>Od:</b> <a title="ok2mtm@seznam.cz" href="mailto:ok2mtm@seznam.cz" target="_blank">Tomáš Mádr</a> </div>
<div style="FONT:10pt arial"><b>Komu:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz" href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">HW-news</a> </div>
<div style="FONT:10pt arial"><b>Odesláno:</b> 29. zářà 2015 10:06</div><span class="">
<div style="FONT:10pt arial"><b>Předmět:</b> Re: Mereni tlaku motoru</div>
<div><br></div>
</span><span class=""><p>CAN a OBDII je aĹľ za nÄ›jakou Ĺ™ĂdĂcĂ jednotkou. VÄ›tšina ÄŤidel má napěťovĂ˝
vĂ˝stup 0 aĹľ 5V, kdy uĹľiteÄŤnĂ˝ rozsah se pouĹľĂvá 0,5 aĹľ 4,5V.</p>
<p>Na tlak oleje má vÄ›tšina motorĹŻ jenom spĂnacĂ ÄŤidlo, kterĂ© odpadne pĹ™i
poklesu tlaku hluboko pod minimálnà doporučený mazacà tlak, jinak řečeno, když
se za bÄ›hu motoru rozsvĂtĂ, tak uĹľ je stejnÄ› nejspĂš pozdÄ›.</p>
<p>Mimo jiné i z tohoto důvodu už nějakou dobu hledám, s malou prioritou,
dostupnĂ©, cenovÄ› i termĂnovÄ›, tlakovĂ© ÄŤidlo s analodovĂ˝m vĂ˝stupem, pro vstupnĂ
tlak zhruba do 10At a vhodné pro měřenà horkého motorového oleje nebo nafty.
Že bych si to do auta doplnil, a na indikaci použil nejspÚe nějakou ATMegu s
malým displejem, velkou červenou kontrolkou a sirénkou. Na displeji bych se
mohl podĂvat na hodnotu, kontrolka a sirĂ©nka by mÄ› upozornila, pokud by došlo
k pĹ™ekroÄŤenĂ limitu. Kontrolovat za jĂzdy fĹŻru budĂkĹŻ mi moc nejde, radši se
dĂvám pĹ™ed sebe kam jedu. A kromÄ› tlaku oleje a nafty by to mohlo hlĂdat i
dalšà parametry okolo motoru a elektriky v autě.</p>
<p><font size="2"></font>Â </p>
<p>Tomáš OK2MTM<br></p></span></blockquote></div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>