<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 25. září 2015 11:21 Michal Grunt <span dir="ltr"><<a href="mailto:michal.grunt@gmail.com" target="_blank">michal.grunt@gmail.com</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">Opravu v rámci záruky za stejnou (nebo to co nabídne distributor jako náhradu pokud ta stará už není) ano, ale ne klasický upgrade. Disk, paměť atd. dle smlouvy nevadí. Je v ní přímo napsáno, že se změnou základní desky (pokud se nejedná o záruku) licence zaniká. Já jsem si to nevymyslel je to tam opravdu takto podobně napsáno v jakých případech licence ještě platí a v kterých už ne. Že si to "čecháčech" přebere po svém už je jiná.<br></div></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">A jak se starším PC? Koupíte něco v bazaru a ona tam odejde deska. Koupíte v bazaru jinou desku, protože bazar je vlastně distributor a není co řešit? Jinak pokud by došlo na lámání chleba, asi by se šlo vymluvit "takhle jsem ten počítač už koupil". (Ale on to stejně nikdo v praxi nebude takhle detailně zkoumat, historie toho PC je dohledatelná blbě - na bedně je product key, OS na PC se s ním shoduje, product key se shoduje, takže každý agent BSA předem tuší, že by si na tom akorát vylámal zuby.)<br><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>