<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 25. září 2015 11:38  <span dir="ltr"><<a href="mailto:Cihak@dkv.cd.cz" target="_blank">Cihak@dkv.cd.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>





<div>
<div><span><font color="#0000ff" face="Arial" size="2">Je to 
tak. Můžete vyměnit jen malou část - HD nebo GK nebo MB ale ne vše dohromady. 
Pokud vím tak po nějakém čase Vám to povolí další změny ale přesný algoritmus 
tohoto mechanismu neznám. Já nikdy s aktivací po nějaké změně problém neměl. Pak 
je tu ještě telefonická aktivace. Řekněme že vám v záruce odejde zdroj a vezme 
sebou HD + MB. Prodejce Vám komponenty vymění ale aktivace neprojde. V takovém 
případě zavoláte na to číslo pro telefonickou aktivaci, vysvětlíte jim 
problém  a ... Z doslechu vím že tento postup vedl k úspěchu ale já to 
nikdy nepodřeboval takže to berte jako JPP.</font></span><br></div></div></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Aktivaci XP po telefonu jsem dělal, ale je to už dávno, šedivé vlasy přibývají a skleróza postupuje, tak nevím, jestli na druhé straně byl živý člověk nebo automatický odpovídač. Ale úspěšně proběhla.<br><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>