<div dir="ltr"><div>p.s. Ještě kdyby někoho zajímalo, proč jsem se v tom palivovém čerpadle hrabal: odstraňoval jsem kurvítko. Benzínové čerpadlo (ve fordu focus mk1) je připojené konektorem, který se časem hřeje, plast se taví, kontakty mají přechoďáky a čerpadlo se může někdy i úplně zastavit, resp. nerozeběhnout. Takže jsem už připečený konektor vyhodil a dráty připájel.<br><br></div>P.K.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 23. července 2015 8:06 Pavel Kadečka <span dir="ltr"><<a href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com" target="_blank">pavel.kadecka@gmail.com</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Přátelé, co je kurvítko, všichni dobře víme. Ale co je zkurvítko? Zkurvítko je součástka, kterou se nám při zpětné montáži podaří v 99% případů zkurvit a zařízení bez něj nefunguje. Zkurvítko se nám velice často podaří zkurvit, když jsme úspěšně našli a odstranili kurvítko a už by stačilo to jenom složit. Kdybysme to ovšem nezkurvili.<br><br></div><div>Typické je například nějaké těsnění, jako to v autě na palivovém čerpadlu, co jsem zkurvil v pondělí. Díky zničené součástce za 10 korun jsem udělal nepojízdné celé auto, resp. pojízdné by asi bylo, ale současně by z něj byl benzínový kropící vůz. (Těsnění už jsem sehnal, kdyby to někoho zajímalo, v "zeleném domečku" naproti OC Štěrboholy sídlí firma Techseal, kde mají O-kroužky všech velikostí a vůbec kdeco - ložiska, řemeny, gufera atd.)<br><br></div><div>Pak to bývají různé šroubky se strženými závity, ulomené caplíky u věcí, které se nešroubují, ale zacvakávají, pak elektronické součástky, které náhle shoří, přestože jste na ně jenom koukali a tak dále.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br></font></span></div><span class="HOEnZb"><font color="#888888"><div><br></div>P.K.<br></font></span></div>
</blockquote></div><br></div>