<html><body><blockquote><div><div><div></div></div></div></blockquote><p>Na druhé straně - studenti budou perfektně připraveni pro praxi, kde jim do práce budou kecat magoři ...eee manageři (asi většina co sem chodíme shlédla video "expert ve firmě") co nemají odborné znalosti ani jako ti co je to učili.</p><p><br></p><p>Kdo to umí, ten to dělá.</p><p>Kdo to neumí, ten to učí.</p><p>Kdo to neumí ani učit, ten to řídí.</p><p><br></p><p> </p><blockquote><div><div><div><br><br></div><div>Strávil jsem rok a půl na civilce na průmyslovce, kde jsem předtím studoval. Pochopil jsem, že profesoři jsou často teoretici pro praxi nepoužitelní. Inženýr elektrotechniky učí studenty zapojení operačního zesilovače, ví o něm všechno, ale nechápe rozdíl mezi obyčejnou trubičkovou pojistkou, pokud je na ní napsáno F nebo T. Takže do osciloskopu (Tesla BM-něco) dává F2A a diví se, že tam hoří. Se slovy "vyhazuje pojistky" po mě chce, abych si ho odnesl (kolik to mohlo mít, 20 kilo?) do dílny (asi přes tři patra po schodech) a opravil. Měním pojistku za T2A, která drží (jak jinak) a pracně mu to vysvětluju.<br><br></div><div>Tak jak by mohli profesoři studentům předat nějaké praktické zkušenosti, když znají většinou jenom papíry a vzorečky.<br></div><div><br></div><div>P.K.<br></div></div>
</div><br></blockquote></body></html>