<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">2015-06-21 10:11 GMT+02:00 balu@home <span dir="ltr"><<a href="mailto:balu@k-net.fr" target="_blank">balu@k-net.fr</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Este som moju oblubenu otazku "naco je to teda dobre" vyskusal aj u inych subjektov, s podobnym vysledkom. Ukazkovy priklad toho ako sa u nas ucia veci. Perfektne nabiflovane poucky a zaroven nulova znalost suvislosti a velmi slaba schopnost jednotlive poznatky spojit...<br></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Strávil jsem rok a půl na civilce na průmyslovce, kde jsem předtím studoval. Pochopil jsem, že profesoři jsou často teoretici pro praxi nepoužitelní. Inženýr elektrotechniky učí studenty zapojení operačního zesilovače, ví o něm všechno, ale nechápe rozdíl mezi obyčejnou trubičkovou pojistkou, pokud je na ní napsáno F nebo T. Takže do osciloskopu (Tesla BM-něco) dává F2A a diví se, že tam hoří. Se slovy "vyhazuje pojistky" po mě chce, abych si ho odnesl (kolik to mohlo mít, 20 kilo?) do dílny (asi přes tři patra po schodech) a opravil. Měním pojistku za T2A, která drží (jak jinak) a pracně mu to vysvětluju.<br><br></div><div class="gmail_extra">Tak jak by mohli profesoři studentům předat nějaké praktické zkušenosti, když znají většinou jenom papíry a vzorečky.<br></div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>