<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Záleží, co od toho očekáváte a k čemu to má sloužit.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">V SW firmě máme několik druhů dokumentace:</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">- Systémová analýza - vzniká jako zadání pro program. Popisuje procesy, funkce, datovou strukturu a třeba i návrhy obrazovek.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">- Systémový desing - podobné v podrobnějším podání. Reflektuje použitou technologii.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">- Komenáře v kódu</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">- Uživatelská dokumentace - v podstatě návod pro uživatele</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Z.</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br />
> Od: Karel M <a8dtljb@gmail.com><br />
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz><br />
> Datum: 18.06.2015 11:57<br />
> Předmět: Re: Dokumentace kodu<br />
></p>
<div dir="ltr">
<div>Ano, vyznal bych se v tom, ale měl jsem na mysli něco jako souhrnný dokument, obsahující např. jaké funkce mám k dispozici, jaké procesy se dějí v přerušení od timerů, prostě celkový náhled na složitý projekt násobně větší než ten snake game. Doxygen mi přijde jako zanášející bordel do kodu a dělá jej tak nepřehledným. Bloková schémata zas příliš jednoduchá nepopisující souvislosti. Nejde o to popsat každý řádek funkce, spíš něco co když přečtu tak získám obecný přehled co se tam děje.</div>
K.</div>
<br />