<div dir="ltr"><div>Já mám zkušenosti z Prahy (spíš z kraje Prahy), kdybych jezdil do práce na sedmou, je to celkem bez problémů, mezi 8 a 9 je to znatelně hustší, jsou typická místa, kde se to ucpává (světelné křižovatky) a pak se ty kolony táhnou daleko.<br></div><div><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 3. dubna 2015 9:19 Petr Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Zdravím,<br>
<br>
jezdím na různý čas, tak vím, že zhruba od cca 5:45 do 8 hodin je
provoz hustý, občas se stane že některý den je menší a pak jde bez
problémů nasadit 90, ale pravidlo jsem nevysledoval, je to v různé
dny, pokaždé v jiný čas. Nicméně pokud bude počet aut stále růst (a
počet lidí dojíždějících do práce), tak k totálnímu zahustění dojde
velmi brzo.<br>
<br>
Při stavu současné MHD je jasné, že lidi volí vlastní auto.
(konkrétní příklad - nejlepší spoj je bus MHD přerov, vlak, MHD
Olomouc - min. 1,5 hodiny, vlastní auto cca 25minut. cena veřejné
dopravy je za měsíc cca 2800, vlastní auto cca 3200, rozdíl
stráveného času a flexibilita nesrovnatelné)<br>
<br>
Petr<br>
<br>
<br>
<div>Dne 3.4.2015 v 08:50 Pavel Kadečka
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"><div><div class="h5">
<div dir="ltr">
<div>Na třetí stranu, člověk by se tomu rannímu provozu mohl
vyhnout, pokud by dokázal dřív vstát z postele a potom kdyby
se dokázal vykopat včas z bytu (tím myslím konkrétně sebe).<br>
<br>
</div>
P.K.<br>
<div>
<div>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 3. dubna 2015 8:39 Petr
Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> Na druhou
stranu, vzhledem k sílící hustotě provozu pomalu do
stavu všude cca 60km/hod dokonvergujeme.<br>
<br>
Např ráno mezi přerovem a olomoucí na klasické
silnici je takový provoz, že jedou 2 souvislé
štrůdly aut a rychlost mimo dědiny je cca 60,
protože prostě není jak zrychlit neboť řada aut se
táhne o vesnice k vesnici.<br>
Petr<br>
<br>
<div>Dne 3.4.2015 v 08:35 Pavel Kadečka napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div dir="ltr"><span>
<div>Jednou jsme jeli s kolegou po německý
dálnici, kdy byly dva pruhy přemalovaný
žlutě na tři (ale zabralo to i odstavnej) a
rychlost snížená asi na 80. Kolega
poznamenal, že to je právě kvůli zvýšení
propustnosti.<br>
<br>
</div>
P.K.</span><br>
</div>
</blockquote>
</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<br>
</div></div><span class=""><pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</span></blockquote>
<br>
</div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div></div></div>