<div dir="ltr"><div>Na třetí stranu, člověk by se tomu rannímu provozu mohl vyhnout, pokud by dokázal dřív vstát z postele a potom kdyby se dokázal vykopat včas z bytu (tím myslím konkrétně sebe).<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 3. dubna 2015 8:39 Petr Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
Na druhou stranu, vzhledem k sílící hustotě provozu pomalu do stavu
všude cca 60km/hod dokonvergujeme.<br>
<br>
Např ráno mezi přerovem a olomoucí na klasické silnici je takový
provoz, že jedou 2 souvislé štrůdly aut a rychlost mimo dědiny je
cca 60, protože prostě není jak zrychlit neboť řada aut se táhne o
vesnice k vesnici.<br>
Petr<br>
<br>
<div>Dne 3.4.2015 v 08:35 Pavel Kadečka
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div dir="ltr"><span class="">
<div>Jednou jsme jeli s kolegou po německý dálnici, kdy byly dva
pruhy přemalovaný žlutě na tři (ale zabralo to i odstavnej) a
rychlost snížená asi na 80. Kolega poznamenal, že to je právě
kvůli zvýšení propustnosti.<br>
<br>
</div>
P.K.</span><br></div></blockquote></div></blockquote></div></div></div></div></div>