<div dir="ltr"><div>Na třetí stranu, člověk by se tomu rannímu provozu mohl vyhnout, pokud by dokázal dřív vstát z postele a potom kdyby se dokázal vykopat včas z bytu (tím myslím konkrétně sebe).<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 3. dubna 2015 8:39 Petr Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Na druhou stranu, vzhledem k sílící hustotě provozu pomalu do stavu
    všude cca 60km/hod dokonvergujeme.<br>
    <br>
    Např ráno mezi přerovem a olomoucí na klasické silnici je takový
    provoz, že jedou 2 souvislé štrůdly aut a rychlost mimo dědiny je
    cca 60, protože prostě není jak zrychlit neboť řada aut se táhne o
    vesnice k vesnici.<br>
    Petr<br>
    <br>
    <div>Dne 3.4.2015 v 08:35 Pavel Kadečka
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      <div dir="ltr"><span class="">
        <div>Jednou jsme jeli s kolegou po německý dálnici, kdy byly dva
          pruhy přemalovaný žlutě na tři (ale zabralo to i odstavnej) a
          rychlost snížená asi na 80. Kolega poznamenal, že to je právě
          kvůli zvýšení propustnosti.<br>
          <br>
        </div>
        P.K.</span><br></div></blockquote></div></blockquote></div></div></div></div></div>