<div dir="ltr"><div>Kdysi jsem podle nějakého návodu upravil doom.exe, takže pak brokonvice měla nekonečno nábojů a střílela s extrémně rychlou kadencí. Nepřátelé padali jak hrušky a i na ty závěrečné potvory stačilo zamířit a chvíli držet Ctrl a byl konec levelu.<br><br></div>P.K.<br><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 23. ledna 2015 11:44 Šerých Jakub <span dir="ltr"><<a href="mailto:Serych@panska.cz" target="_blank">Serych@panska.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Jsem Eso+ :-)))<br>
<br>
Kdysi dávno myslím v éře Win3.11 jsem potřeboval cracknout jeden program co měl hardwarový dongle. Tak jsem ho disassembloval. Byl na to tehdy úžasný disassembler (už nevím, jak se jmenoval), který při prvním průchodu vytvořil automatické symboly a jejich tabulku. Když se tím člověk porochnil a zjistil, co která rutina, proměnná  atd. dělá, mohl si v té tabulce přepsat názvy těch automatických symbolů (a dokonce si do zdrojáku dopisovat komentáře). Pak se to prohnalo tím disassemblerem znova a postupně se takto iterovalo ke krásně čitelnému kódu.<br>
<br>
Tehdy jsem v tom programu našel jediné místo, kde se rozhodovalo, zda je dongle s platným klíčem přítomný a stačilo pak jen prohodit instrukci JZ za JNZ. To už jsem "programoval" skutečně v hexa editoru  přímo v exáči.  :-)))<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
Jakub Šerých</font></span><br></blockquote></div><br></div></div></div></div>