<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>Taky si myslim ze tudy cesta nevede (ohledne
tahu).</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Bude dost zalezet na samotnem ventilu a podminkach ve kterych
pojede.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Mam 3 kulace na 3 aku nadrzich. Pokud jdu otevrit/zavrit
ventil na nadrzi ktery se cely den/vice dnu nehybal</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>a kde je napr. 90ti st. voda, </FONT><FONT size=2>tak je pro
rozbehnuti paky nutna nekolikanasobna sila. Tesne po rozbehnuti se
</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>sila 10x zmensi, </FONT><FONT size=2>ale to uvolneni
....</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Pak mam jeden pakovy 3cestak za kotlem pro rizeni teploty
vratne vody a i ten ve vetsi teplote</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>pekne "tuhne". I kdyz to neni tak znatelne zatuhnuti jak u
tech kulaku.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Tedy pozor na to, ze studena zkouska nemusi odpovidat
praktickemu provozu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Ta zavitovka + nejaky motor bude jistejsi.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV>s přánĂm hezkĂ©ho dne / Best regards<BR>Tomáš Chvátal<BR><A
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz">tchvatal@fordiag.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Původnà zpráva ----- </DIV>
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>Od:</B> <A
title=labaj@volny.cz href="mailto:labaj@volny.cz">Petr Labaj</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 4. ledna 2015 14:56</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Předmět:</B> Re: Ovladani 3 cestneho ventilu
modelarskym servem</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">0.9 Nm je dost málo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Když jsem kdysi testoval klasické kulové
ventily 3/4", tak jsem pro otevĹ™enĂ/zavĹ™enĂ</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">za ideálnĂch podmĂnek potĹ™eboval cca 1
Nm. IdeálnĂmi podmĂnkami myslĂm to, Ĺľe</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">ventil byl "rozcviÄŤenĂ˝".</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">Abych si byl jistĂ˝, Ĺľe s nĂm pohnu i kdyĹľ
bude nerozhýbaný, tak jsem si dal limit</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">jako minimum 3 Nm.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">PL</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE"></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face="Arial CE">*****************************</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=konference@puhy.cz href="mailto:konference@puhy.cz">Jan PĹŻhonĂ˝</A>
</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Sunday, January 04, 2015 2:42
PM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Ovladani 3 cestneho
ventilu modelarskym servem</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>DĂky všem za nabĂdky materiálu i za rady. Nakonec jsem objednal
na ebay modelářské servo s údajně kovovou mechanikou a silou 9kg/1cm Tak až
pĹ™ijde, tak to zkusĂm a pošlu fotky :-) PĹ™es nÄ›jakou páčku by to s tĂm mÄ›lo
snad bez problémů hnout.
<DIV><BR></DIV>
<DIV>
<DIV>Ten tĹ™ĂcestnĂ˝ ventil mám uĹľ namontovanĂ˝, tak jen k tomu nabastlit to
servo. Bude to asi lepšà a jednoduše nahraditelné než ten krokáč.<BR></DIV>
<DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV>DĂky,</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV>Honza PĹŻhonĂ˝</DIV>
<DIV class=gmail_extra>
<DIV>
<DIV class=gmail_signature>
<DIV dir=ltr><BR></DIV></DIV></DIV><BR>
<DIV class=gmail_quote>Dne 4. ledna 2015 9:59 Tomas Chvatal <SPAN
dir=ltr><<A
onclick="window.open('https://mail.google.com/mail/?view=cm&tf=1&to=tchvatal@fordiag.cz&cc=&bcc=&su=&body=','_blank');return false;"
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz"
target=_blank>tchvatal@fordiag.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex"
class=gmail_quote>Presne takto jsem to chtel resit, ale nedosel jsem k
tomu.<BR><BR>Zavitova tyc + motorek z grilovani + nejake to rizeni +
doraz. spinace.<BR>Mam tu ty motorky zbyle (3ks), tak pokud budete mit
zajem, napiste.<BR><BR>s přánĂm hezkĂ©ho dne / Best regards<BR>Tomáš
Chvátal<BR><A
onclick="window.open('https://mail.google.com/mail/?view=cm&tf=1&to=tchvatal@fordiag.cz&cc=&bcc=&su=&body=','_blank');return false;"
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz"
target=_blank>tchvatal@fordiag.cz</A><BR><BR>----- Původnà zpráva -----
Od: "Petr Labaj" <<A
onclick="window.open('https://mail.google.com/mail/?view=cm&tf=1&to=labaj@volny.cz&cc=&bcc=&su=&body=','_blank');return false;"
href="mailto:labaj@volny.cz" target=_blank>labaj@volny.cz</A>><BR>Komu:
"HW-news" <<A
onclick="window.open('https://mail.google.com/mail/?view=cm&tf=1&to=hw-list@list.hw.cz&cc=&bcc=&su=&body=','_blank');return false;"
href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
target=_blank>hw-list@list.hw.cz</A>><BR>Odesláno: 3. ledna 2015
23:51<BR>Předmět: Re: Ovladani 3 cestneho ventilu modelarskym servem
<DIV class=HOEnZb>
<DIV class=h5><BR><BR><BR>Pokud má ten Váš ventil nějakou páku, tak na ni
pĹ™idÄ›lejte<BR>šroub s matkou jako ojnici a mĹŻĹľete tĂm šroubem kroutit
klidnÄ›<BR>i tĂm svĂ˝m slabĂ˝m
krokáčem.<BR><BR>PL<BR></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>