<div dir="ltr">Zrejme jsou troleje s negativnim teplotnim koeficientem :)<div><br></div><div>PK. </div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 10. prosince 2014 9:58 AZe <span dir="ltr"><<a href="mailto:aze@seznam.cz" target="_blank">aze@seznam.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">
<div style="FONT-SIZE:12pt;FONT-FAMILY:'Calibri';COLOR:#000000">
<div>
<div><font>Reflex (nečetl jsem osobně) 
</font><font>prý přišel s novinkou:</font></div>
<div><font>"Dráty, z nichž jsou tramvaje a vlaky 
napájené, nevedou proud za všech okolností. K udržení vodivosti se musí zahřát 
na určitou teplotu. Pokud je však obalí slupka ledu, jako se stalo minulý týden, 
dráty výrazně sníží svoji teplotu a elektřinu s potřebným napětím vést 
přestávají. Pomohlo by elektrické vedení preventivně zahřívat, k tomu ale nejsou 
zdejší systémy vybavené a ani by se to zřejmě nevyplatilo."</font></div>
<div><font>Žeby </font><font>nějaké novinky v oblasti vysokoteplotní 
supravodivosti?</font></div><span class="HOEnZb"><font color="#888888">
<div><font>aze</font></div></font></span></div></div></div></div>
<br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>