<div dir="ltr"><div><div><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 20. října 2014 13:33 Josef Štengl <span dir="ltr"><<a href="mailto:ok1ced@nagano.cz" target="_blank">ok1ced@nagano.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hmm, když se na to podívám, tak vlak se srazil s autem v tupém úhlu (ve směru jízdy vlaku). Vlak bude mít sedřený celý pravý bok (ve směru jízdy vlaku). Tatra jela dopředu, nabourala do boku a tudíž klouzala po boku vlaku proti směru jízdy vlaku (kov klouže poměrně ochotně)a jelikož nemohla do předu, tak se hnula doleva (ve směru své jízdy); to jest do jediného volného prostoru který ji zbýval (jakoby klouzala po „nakloněné rovinně“). Zadek se odlehčil, takže auto se snadno sklouzlo bokem celé. Děcka vám to rádi předvedou s autíčkama, stačí jim připravit nakloněnou rovinu a pevnou překážku :-)<br></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Jsem si to zkusil na stole se dvěma zvýrazňovacími fixy ;) Ano, vychází to. Trochu mě mate ten kus plechu před tatrou, pochází asi z levého boku, tak bych čekal, že se bude válet někde ve směru jízdy vlaku, ale mohl ho tam někdo odtáhnout až po nehodě, aby nepřekážel na silnici vedle tatry.<br><br></div><div class="gmail_extra">(Upřímně řečeno, málokdy je mi u nehody jasné, jak se nabourané auto do své pozice dostalo.)<br><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div></div></div>