<div dir="ltr">Pojistil bych si to na více místech. Poslal bych tu žádost na <a href="mailto:firmy@o2.com">firmy@o2.com</a>. Současně bych ji poslal i písemně (nejlépe s dodejkou) na adresu, kterou vám řekli na infolince. A nakonec bych to poslal (opět s dodejkou) i na adresu, kterou mají uvedenou tady, tj. Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle:<br><div><br><a href="http://www.o2.cz/osobni/kontakty/203463-adresy.html">http://www.o2.cz/osobni/kontakty/203463-adresy.html</a><br><br></div><div>Případně, aby to bylo i s dalším důkazem, zavolat na infolinku, zeptat se na postup zrušení autoprolongace, oni vám ho řeknou, případně včetně adresy, kam se to má poslat písemně, poděkovat, zavěsit.  Zeptat se na jméno pracovníka, klidně dvakrát. Celý hovor si nahrávat, nahrávku uložit. Když by s vámi chtěli zamést, že jim ta žádost nepřišla nebo přišla na špatnou adresu, máte jak potvrzenou dodejku (dodejky), tak nahrávku hovoru, kde vám pracovník O2 nadiktoval adresu, kam to máte poslat.<br></div><div><br></div><div>Tohle jste četl?<br></div><div><br><a href="http://www.o2.cz/osobni/en/236127-forum/?forum_id=40&topic_id=8135">http://www.o2.cz/osobni/en/236127-forum/?forum_id=40&topic_id=8135</a><br><br></div><div>P.K.<br></div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 25. září 2014 10:17 Miroslav Draxal <span dir="ltr"><<a href="mailto:evik@volny.cz" target="_blank">evik@volny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div link="blue" vlink="purple" lang="CS"><div><p class="MsoNormal">Dobrý den,<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"> Volné navázání na vlákno ohledně autoprolongace u O2. <u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">Tak se mi blíží konec smlouvy, v listopadu to vypukne. Ve stanovách mají, že se autoprolongace musí vypovědět minimálně měsíc před koncem rámcové smlouvy. Tak jen ta ze srandy jsem si dal kolečko a zavolal na pár míst.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">1/ přímo k člověku, který mi byl přiřazen. Ten mi tvrdí, že jí mohu odeslat na adresu <span style="color:rgb(31,73,125)"><a href="mailto:firmy@o2.com" target="_blank">firmy@o2.com</a></span><u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">2/ 2x jsem volal s odstupem jedné hodiny na O2 linku. Jedna paní mi dala a poslala mailem adresu <u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p>//Popis: Informace k neprolongaci Rámcové smlouvy<u></u><u></u></p><p>//Žádost o neprolongaci Rámcové smlouvy, prosím, zašlete písemně na  adresu Za Brumlovkou 858/20, 140 00 Praha<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Adresa podle Googlu neexistuje.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">Dále mi sdělily, že se to dá pouze písemně na uvedenou adresu.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">3/ na O2 pointu v Karlových Varech mi sdělily, že se mám obrátit na člověka, který mi byl přidělen.(viz bod 1)<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">4/ na O2 stránkách nic o vypovězení autoprolongace není. Proč asi? Nebo mi to google taky záměrně tají.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Nezná někdo z Vás přesný postup, jak to vypovědět? Alespoň adresu kam to zaslat. Mám na to už jenom 6 týdnů. Sice se to tady už řešilo, ale přesný postup z toho nevypadl. <u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Díky Míra. <span style="color:rgb(31,73,125)"></span><br></p></div></div></blockquote></div></div></div></div>