<div dir="ltr"><div>Nejvtipnější je, když vývoj konvertoplánu (= napůl vrtulník, napůl letadlo, nejznámější a asi jediný v praxi používaný je Osprey) pro US army se x-krát prodraží oproti původnímu plánu a když se ho nakonec podaří zprovoznit, americkej prezident má zákaz do něj nastoupit, protože lítat v tom je příliš nebezpečné ;)<br><br></div>P.K.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 25. září 2014 19:44 Petr Labaj <span dir="ltr"><<a href="mailto:labaj@volny.cz" target="_blank">labaj@volny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hmm, tak to je skoro lepší byznys než zbrojní zakázky. Viz znémé případy,<br>
kdy obyčejný hliníkový žebřík pro nástup do letadla stál desítky tisíc USD.<br>
<br>
Nakonec to ale dopadá tak, že zákazníci hlasují nohama. Jen bohužel<br>
tady se ten efekt poněkud stírá, protože široce otevřená státní kapsa<br>
to vždy nějak dorovná, aby pan generální měl na prebendy.<br>
<br>
:-(<br>
<br>
PL<br></blockquote></div></div></div></div></div></div>