<div dir="ltr">Dobry den,<br><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2014-09-24 12:35 GMT+02:00 <span dir="ltr"><<a href="mailto:SvobodovaA@szdc.cz" target="_blank">SvobodovaA@szdc.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div link="blue" vlink="purple" lang="CS"><div><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"><u></u> <u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d">Hezké odpoledne,<u></u><u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"><u></u> <u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"> no je to tak, že proud jde z troleje přes sběrač do lokomotivy, pak přes motor a kolejnicemi zpět do měnírny, či transformovny na střídavé části, ten proud se někudy vrátit musí </span><span style="font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1f497d">J</span></p></div></div></blockquote><div><br></div><div>Tomuto rozumiem, ze to tak musi byt z principu. Viete, ak to tak teda je, tak tie Vase meniarne musia stihat 160km/h... A na tych kolajniciach by nemalo byt viac ako 30-40V, co je bezpecne napatie. A ked tu zaznelo, ze kolajnice su zly vodic, a aj to, ze virive prudy su znacne velke, teda nepriamo ste naznacili kiloAmpere, tak si to neviem dost dobre predstavit... :)<br><br></div><div>No nic, uz sa nebudem zase hlupo pytat a nedaj Boze filozofovat o tom, ze kolajnice a ine draty casom oxiduju, ked tu bezi tema o krystalkach a radiu...<br><br></div><div>A.<br> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div link="blue" vlink="purple" lang="CS"><div><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"> <u></u><u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"><u></u> <u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d">Saša Svobodová<u></u><u></u></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d"><u></u> <u></u></span></p><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">From:</span></b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif""> Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] <b>On Behalf Of </b>Andrej Jancura<br><b>Sent:</b> Wednesday, September 24, 2014 12:29 PM<br><b>To:</b> HW-news<br><b>Subject:</b> Re: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)<u></u><u></u></span></p><div><div class="h5"><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><u></u> <u></u></p><div><div><div><div><div><p class="MsoNormal" style="margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">Dobry den,<u></u><u></u></p></div><p class="MsoNormal" style="margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">ked ste uz nacali problem lokomotiv na elektrifikovanej trati, chcel by som sa spytat, ze kde je pripojeny druhy pol motoru? Vzdy som si myslel, ze to je uzemnene prave cez kolajnice. A ze kolko stavy je v dratoch zavisi od toho, aky je ubytok na danom useku... <u></u><u></u></p></div><p class="MsoNormal" style="margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">Mohli by ste mi to prosim trochu blizsie osvetlit?<u></u><u></u></p></div><p class="MsoNormal" style="margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">A.<u></u><u></u></p></div><div><div><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><u></u> <u></u></p></div></div></div><div><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><u></u> <u></u></p><div><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">2014-09-24 12:13 GMT+02:00 <<a href="mailto:SvobodovaA@szdc.cz" target="_blank">SvobodovaA@szdc.cz</a>>:<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt">Hezké odpoledne,<br><br> to se také nedá říci. Ono je to složitější a liší se to podle toho, jestli se jedná o elektrifikovanou trať nebo ne. Ale koleje přímo uzemněné nejsou a na elektrifikovaných kolejích je snaha je mít co nejlépe oddělené, kvůli bludným proudům a hlavně kvůli kolejovým obvodům.<br><br> Navíc, proudy tekoucí v kolejích jsou značné a to dokonce i na neelktifikovaných tratích. Na těch elektrifikovaných jsou ty proudy dokonce strašné :-)<br><br>Saša Svobodová<br><br>-----Original Message-----<br>From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Jan Waclawek<br>Sent: Wednesday, September 24, 2014 12:04 PM<br>To: HW-news<br>Subject: RE: Krystalky BYLO: Elektronky: co s nima? (sberna napadu)<br><br>Takze su dobrou antenou?<u></u><u></u></p><div><div><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><u></u><u></u></p></div></div></div><p class="MsoNormal" style="margin-left:35.4pt"><u></u> <u></u></p></div></div></div></div></div><br>_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div></div>