<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 16. září 2014 11:36 Jan Waclawek <span dir="ltr"><<a href="mailto:konfera@efton.sk" target="_blank">konfera@efton.sk</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">>BTW tátovi odešla taky tiskárna, taky Canon (nìjaká pixma, pøesný typ<br>
>nevím) a vyøešil to stejnì, jako X jiných lidí - koupil si novou tiskárnu.<br>
<span class="">>Tentokrát Epson, takže Canon se svým kurvítkem ostrouhal.<br>
<br>
</span>A to akoze Epson nevie robit kurvitka?<br></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Nevím, možná. Vtip je v tom, že když zákazníkovi odejde Canon, nekoupí si Canon, ale něco jiného - kurvítko se míjí účinkem. (Když mu po čase odejde Epson, půjde zase jinam... nakonec vyčerpá všechny výrobce a kruh se uzavře...)<br><br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>