<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">2014-09-01 16:28 GMT+02:00 Petr Kubáč <span dir="ltr"><<a href="mailto:petrkubac@802.cz" target="_blank">petrkubac@802.cz</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
<div class=""></div>
Pri vsi ucte mi z pedagogickeho hlediska pripada jako blbost uz pouziti SMD soucastek - jeden "puntik" 0805 je kondenzator a uplne stejne vypadajici "puntik" 0805 je odpor - proc ? pta se dite - protoze proto -  je to tam napsane ...<br>
</blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Proč je to blbost? A co stavebnice, kde by byly součástky jenom namalované? Pokud by chtěl někdo něco vidět, musel to otočit vzhůru nohama. Nebo by byly uzavřené úplně v krabičce.<br>
<br></div><div class="gmail_extra">Váleček nebo soudeček, nožičky tady nebo támhle - všecky součástky vypadají podobně i v provedení s drátovými vývody. Odpor, tlumivka ( <a href="http://www.gme.cz/tlumivka-fastron-tl-18uh-m-p611-118">http://www.gme.cz/tlumivka-fastron-tl-18uh-m-p611-118</a> ), kondenzátor, dioda...<br>
<br></div><div class="gmail_extra">Pro názornost by ty součástky musely být větší, tlumivka namotaný drát, kondenzátor z desek (ale s hodně malou kapacitou), odpor opět namotaný drát a dioda? Nějaká, aby byl vidět PN přechod. Když se rozkuchal tranzistor KC508, byla tam destička do které byly zapíchnuté ze stran dva hroty.<br>
<br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div><div class="gmail_extra"></div></div>