<html><body><p>Tohle vypadalo dobře do okamžiku, než jsem si uvědomil, že se to taky musí od toho kola odepnout. Takže přijedu s kolem a abych ho mohl zvednout, musím nejprve zvednout protizávaží...</p><p><br></p><p>Ještě jsem uvažoval, že bych k tomuhle</p><p><a href="http://www.maxim-pneu.cz/cz/navijaky-dragonwinch/nahradni-dily/atv/motory/239985-motor-s-prevodovkou-dwm-2000-st.html">http://www.maxim-pneu.cz/cz/navijaky-dragonwinch/nahradni-dily/atv/motory/239985-motor-s-prevodovkou-dwm-2000-st.html</a></p><p>dal nějakou menší cívku, aby to nebyla taková kráva, jako když se to koupí celé</p><p><a href="http://www.motoshock.cz/Elektricky-navijak-ATV-DWM-2000-ST-d34.htm">http://www.motoshock.cz/Elektricky-navijak-ATV-DWM-2000-ST-d34.htm</a></p><p>Přeci jen mi stačí, když se tam navinou max 3 m poměrně tenkého lanka.</p><p><br></p><p>PH</p><p><br></p><p>Od: Kručinský Ladislav <a href="mailto:ladislav.krucinsky@linde-mh.cz">ladislav.krucinsky@linde-mh.cz</a><br></p><blockquote><div>
<div>
<p><span style='color: rgb(31, 73, 125); font-family: "Calibri","sans-serif"; font-size: 11pt;'>A teď jsem si ještě vzpomněl, že hóóódně stará světla (takzvané stahovačky) mívaly ten princip bez brzdy ale s kladkostrojem, který měl spodní kladky zatížené
(bylo to takové keramické vajíčko do jehož spodní poloviny se sypal písek podle hmotnosti lampy) a fungovalo to identicky, jen to nepotřebovalo regulovatelnou brzdu, zastavilo se to v potřebné poloze vlastním třením – ale zase to muselo být vyvážené, což si
myslím by u kola nemusel být takový problém. To si myslím by v amatérských podmínkách bylo celkem snadno vyrobitelné. </span></p></div></div></blockquote></body></html>