<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Zakladni zvyklosti by se mely
      dodrzovat, jinak je z toho maglajz. Bezne je napsat vhodne
      rozdelene zdrojove kody .c, ke kazdemu hlavickovy soubor .h, ty .h
      includovat do potrebnych .c, vsechny .c samostatne prelozit a
      slinkovat dohromady. Nenechte se mast knihovnami, to je dalsi
      level a neni vetsinou potreba vlastni knihovny pouzivat u
      neextremnich projektu. <br>
      Jediny pripad, kdy jsem to v posledni dobe porusil, je include
      pole s definicemi fontu, protoze se generujou extra aplikaci - ale
      mam to aspon s nestandardni priponou .fnt ;-)<br>
      Dne 17. 7. 2014 18:27, Pavel Hudeček napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:Ch4.1VOq.7fHnZa0sIGc.1Jn%7Dbh@seznam.cz"
      type="cite">Debug mě nějak moc netrápí. Všechny složitější věci,
      co jsem dělal, provádějí i něco časově kritického, co spolupracije
      s okolím, takže debug jsem v MCU ještě nikdy nepoužil. Buď nebyl
      potřeba, nebo stejně nešel použít, protože by po zapauzování třeba
      něco vyhořelo, nebo alespoň nefungovalo.<br>
      <br>
      PH<br>
      <br>
      Od: Josef Štengl <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:ok1ced@nagano.cz"><ok1ced@nagano.cz></a><br>
      <blockquote>Ale při dostatečně drsné optimalizaci dostanete stejné
        nebo lepší výsledky - on pak liker vyhazuje i volání funkcí a <br>
        nahrazuje to přímo výkonným kódem, pokud je funkce dostatečně
        malá. Ale chce to vědět co nedělat, respektive se držet <br>
        striktně specifikace jazyka aby to pak ještě dělalo to co si
        autor představoval :-).<br>
        <br>
        Pravda debug s takto agresivní optimalizací je poněkud
        těžkopádný a vyžaduje i trochu jiný styl při ladění. Ale dá se.<br>
        <br>
        Ale stejně je to dneska zvrhlost, ale pokud to děláte pro sebe,
        tak co je nám po tom :-D.<br>
        <br>
        Dne 17.7.2014 18:03, Pavel Hudeček napsal(a):<br>
        > To jsem taky jeden čas dělával, ale pak mě to přešlo, když
        jsem to zas musel likvidovat, až došlo místo ve flashce:-)<br>
        ><br>
        > Od: Josef Štengl <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:ok1ced@nagano.cz"><ok1ced@nagano.cz></a><br>
        > Protože místo #include <inicializace.c> by mělo být.
        Je to takový další vývoj programování :-)<br>
        ><br>
        > #include <inicializace.h><br>
        ><br>
        > void main() {<br>
        > unsigned char n;<br>
        ><br>
        > inicializace();<br>
        > .....<br>
        > .....<br>
        > while(1) {<br>
        > .......<br>
        > .......<br>
        > }<br>
        > }</blockquote>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>