<html><body>Tak font už jsem několikrát přidával stylem, že k výslednému program.bin se s pomocí copy přidá font.bin, přičemž na začátku je "tady>>>>". Program pak při prvním spuštění najde ten začátek a pointer uloží do eeprom:-)<br><br>Výhoda je, že font může zákazník změnit, aniž by musel mít nějaký specializovaný software. Nedávno jsem objevil ještě druhou výhodu: Obejde se tím omezení velikosti kódu v demoverzi CodeVisionu.<br><br>PH<br><br>Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta@hascomp.cz><br><blockquote><div style="background-color: #FFFFFF; color: #000000">
<div>Zakladni zvyklosti by se mely
dodrzovat, jinak je z toho maglajz. Bezne je napsat vhodne
rozdelene zdrojove kody .c, ke kazdemu hlavickovy soubor .h, ty .h
includovat do potrebnych .c, vsechny .c samostatne prelozit a
slinkovat dohromady. Nenechte se mast knihovnami, to je dalsi
level a neni vetsinou potreba vlastni knihovny pouzivat u
neextremnich projektu. <br>
Jediny pripad, kdy jsem to v posledni dobe porusil, je include
pole s definicemi fontu, protoze se generujou extra aplikaci - ale
mam to aspon s nestandardni priponou .fnt ;-)<br>
Dne 17. 7. 2014 18:27, Pavel Hudeček napsal(a):<br>
</div>
<blockquote>Debug mě nějak moc netrápí. Všechny složitější věci,
co jsem dělal, provádějí i něco časově kritického, co spolupracije
s okolím, takže debug jsem v MCU ještě nikdy nepoužil. Buď nebyl
potřeba, nebo stejně nešel použít, protože by po zapauzování třeba
něco vyhořelo, nebo alespoň nefungovalo.<br>
<br>
Od: Josef Štengl <a href="mailto:ok1ced@nagano.cz"><ok1ced@nagano.cz></a><br>
<blockquote>Ale při dostatečně drsné optimalizaci dostanete stejné
nebo lepší výsledky - on pak liker vyhazuje i volání funkcí a <br>
nahrazuje to přímo výkonným kódem, pokud je funkce dostatečně
malá. Ale chce to vědět co nedělat, respektive se držet <br>
striktně specifikace jazyka aby to pak ještě dělalo to co si
autor představoval :-).<br>
<br>
Pravda debug s takto agresivní optimalizací je poněkud
těžkopádný a vyžaduje i trochu jiný styl při ladění. Ale dá se.<br>
<br>
Ale stejně je to dneska zvrhlost, ale pokud to děláte pro sebe,
tak co je nám po tom :-D.<br>
<br>
Dne 17.7.2014 18:03, Pavel Hudeček napsal(a):<br>
> To jsem taky jeden čas dělával, ale pak mě to přešlo, když
jsem to zas musel likvidovat, až došlo místo ve flashce:-)<br>
><br>
> Od: Josef Štengl <a href="mailto:ok1ced@nagano.cz"><ok1ced@nagano.cz></a><br>
> Protože místo #include <inicializace.c> by mělo být.
Je to takový další vývoj programování :-)<br>
><br>
> #include <inicializace.h><br>
><br>
> void main() {<br>
> unsigned char n;<br>
><br>
> inicializace();<br>
> .....<br>
> .....<br>
> while(1) {<br>
> .......<br>
> .......<br>
> }<br>
> }</blockquote></blockquote></div></blockquote></body></html>