<html><body>Debug mě nějak moc netrápí. Všechny složitější věci, co jsem dělal, provádějí i něco časově kritického, co spolupracije s okolím, takže debug jsem v MCU ještě nikdy nepoužil. Buď nebyl potřeba, nebo stejně nešel použít, protože by po zapauzování třeba něco vyhořelo, nebo alespoň nefungovalo.<br><br>PH<br><br>Od: Josef Štengl <ok1ced@nagano.cz><br><blockquote>Ale při dostatečně drsné optimalizaci dostanete stejné nebo lepší výsledky - on pak liker vyhazuje i volání funkcí a <br>nahrazuje to přímo výkonným kódem, pokud je funkce dostatečně malá. Ale chce to vědět co nedělat, respektive se držet <br>striktně specifikace jazyka aby to pak ještě dělalo to co si autor představoval :-).<br><br>Pravda debug s takto agresivní optimalizací je poněkud těžkopádný a vyžaduje i trochu jiný styl při ladění. Ale dá se.<br><br>Ale stejně je to dneska zvrhlost, ale pokud to děláte pro sebe, tak co je nám po tom :-D.<br><br>Dne 17.7.2014 18:03, Pavel Hudeček napsal(a):<br>> To jsem taky jeden čas dělával, ale pak mě to přešlo, když jsem to zas musel likvidovat, až došlo místo ve flashce:-)<br>><br>> Od: Josef Štengl <ok1ced@nagano.cz><br>>     Protože místo #include <inicializace.c> by mělo být. Je to takový další vývoj programování :-)<br>><br>>     #include <inicializace.h><br>><br>>     void main() {<br>>     unsigned char n;<br>><br>>     inicializace();<br>>     .....<br>>     .....<br>>     while(1) {<br>>     .......<br>>     .......<br>>     }<br>>     }</blockquote></body></html>