<html><body>Obvykle je k videni 16 vzorku na bit, ovsem pouze 3 prostredni jsou pouzite pro vyhodnoceni. Dela to tak STM32, STM8, PC i to AVR. <br>Do shift registru se zapisuje majoritni hodnota a muze se nastavovat i nejaky ten Noise flag pri neshode vzorku.<br><br>Pro rychlejsi frekvence (resp. mensi pomer Fck ku BaudRate) jsou ruzne zrychleni (treba 8 vzorku na bit), opet se berou tri prostredni.<br><br>V.<br>-- <br>-----------------------------------------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz><br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 27. 6. 2014 15:57:48<br>Předmět: Re: keramicky rezonator u STM32</p><br><blockquote>On Fri, Jun 27, 2014 at 02:18:33PM +0200, Pavel Poucha wrote:<br>> Dobrý den,<br>> <br>>  <br>> <br>> dovolím si uvést postřeh z praxe. Různá zařízení čtou bity na sériovém portu různě. Klasický UART v PC (16C550) vzorkuje každý bit 3x. (Tedy jestli si to dobře pamatuji). To ale neplatí u různých procesorů, FTDI atd.<br><br>Neni 3x nejak malo? Napr. AVR-ka sampluji 16x a v pripade rychleho<br>rezimu 8x...<br><br>P.T.<br><br><br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></body></html>