<div dir="ltr"><div>Nemělo by auto při studeném motoru lambda sondy ignorovat? Až po ohřátí motoru / lambdy / katalyzátoru by mělo začít řídit směs podle lambda sond, ne?<br><br></div><div>Viděl (a řídil) jsem auto, kde byla lambda (jedna) úplně odpojená, nevím jestli záměrně nebo omylem, každopádně auto startovalo i jelo normálně, volnoběh taky. A chovalo se úplně stejně normálně i po připojení sondy zpět.<br>
</div><div><br></div>P.K.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 20. června 2014 7:27 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas_k@comap.cz" target="_blank">tomas_k@comap.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
p.s.<br>
popis zavady.<br>
auta jeep 4.0l 6 valec,  4 ls, kde jsou 2x pred katama  a 2x za .<br>
ani jedne pred katem nebyl zadnej rozumnej signal.<br>
u auta zlobi na studenem motoru volnobeh, kde pokud neni auto v alespon<br>
castecne v zatezi( zaradeno treba D) tak je volnobeh<br>
silene vysoko a po pridani plynu pada strasne pomalu. pri studenem<br>
rozjezdu to cuka a smrdi benzim, jako by se to dusilo.<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br></div></div></div></div></div>