<div dir="ltr"><div><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 9. června 2014 17:00 Radek Sztwiorok <span dir="ltr"><<a href="mailto:sztrad@gmail.com" target="_blank">sztrad@gmail.com</a>></span> napsal(a):<br>

<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left-width:1px;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-style:solid;padding-left:1ex">Promereni kabelaze tam mate. Hodnota je v ohmech ci napeti u FSI motoru jsem todle nepromeroval. Jinak palubky jsou dosti poruchove a nova do 2006 mne nedavno stala necelych 10k tak nevim proc po Vas chteji 18k.Leda ze by jste mel navi a to bych musel zjistit.</blockquote>
<div> </div></div></div></div><div class="gmail_extra">Cenová politika značkových servisů je asi nastavená tak, aby náhradní díly nikdo nekupoval. Před dvěma lety jsem poptal motor do 10 let starého fordu focus a chtěli za něj 78 tisíc, za ty peníze bych koupil dva stejně staré ojeté focusy. S tímhle přístupem přece musí v jejich skladech zůstávat spoustu neprodaných a neprodejných dílů.<div>
<br></div><div>Jinak pokud je to běžné auto (octavia je), tak kupovat do starého auta fungl nové díly je zbytečný luxus. Vrakáčů je přece dost.</div><div><br><div><div>P.K.</div></div></div></div></div>