<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1106" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>V tom by nebyl problém, ale pokud by byla závada v
tomto místě, nesignalizovala by správné množství diagnostika a nefungovala by
kontrolka rezervy?</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Martin Záruba</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B>
<A title=a8dtljb@gmail.com href="mailto:a8dtljb@gmail.com">Karel M</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Monday, June 09, 2014 6:34 AM</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> Re: Palivomer Octavie II</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV dir=ltr>
<DIV>O2 sice neznám, ale zkusil bych se podívat pod zadní sedačky, zda li tam
není kryt palivoměru a minimálně alespoň zkontroloval zda nejsou zoxidované
kontakty a zda jsou utažené šrouby (jeden bude ukostřovací). Pokud by
byla závada v palubovce, co koupit jinou (vždyť jsou jich mraky nakradených) a
ten budík přepájet, nebo prostě palubovky přehodit - na km bych kašlal,
protože u >1 majitele je to v případě oktávie náhodné číslo.
<BR></DIV>K.<BR></DIV>
<DIV class=gmail_extra><BR><BR>
<DIV class=gmail_quote>Dne 9. června 2014 6:10 Martin Záruba <SPAN
dir=ltr><<A href="mailto:swz@volny.cz"
target=_blank>swz@volny.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">U
Octavie II mi přestal fungovat palivoměr. Nejprve chvílemi ukazoval 0
a<BR>pak zas normálně, až nyní již ukazuje 0 stále. Dle vyjádření servisu
je<BR>vadný měřící přístroj na palubní desce, ale lze vyměnit jen celý
sdružený<BR>přístroj za cca 18 000 Kč. To se mi nechce. Mě se ale moc nezdá,
že závada<BR>je právě na tomto místě, protože dle jejich vyjádření
diagnostika ukazuje<BR>správné množství paliva, ale přitom nejen že
neukazuje ručička palivoměru,<BR>ale také nezobrazuje počet km, které se
dají ujet. Kontrolka rezervy nicméně<BR>funguje (na panelu počítače). Neumím
si ale představit, proč pokud by byl<BR>vadný ukazatel paliva, nezobrazoval
by se počet zbývajících km? To, že<BR>nejprve to nepravidelně chvílemi
ukazovalo, mi připadá spíše na nějaký<BR>nekontakt, ale zase pokud by byla
chyba v čidle v nádrži, kabelech a.p.<BR>nezobrazovala by to diagnostika a
nefungovala by rezerva. Kde by tedy mohla<BR>být
závada?<BR><BR>Dík<BR>Martin
Záruba<BR><BR>_______________________________________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</A><BR></BLOCKQUOTE></DIV><BR></DIV>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>