<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 12 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy17
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=CS link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Mě to u Octavie I začalo dělat s celou palubovkou. Chvíli šly všechny budíky a pak zas né. Vyhodil jsem ven 1 řídící jednotku v kabelech před palubovkou, na všechny spoje šáhnul mikropájkou, a od tý doby to chodí. Co to bylo za jednotku ale nevím. Míra<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><div style='border:none;border-top:solid #B5C4DF 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'>From:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Karel M<br><b>Sent:</b> Monday, June 09, 2014 8:39 AM<br><b>To:</b> HW-news<br><b>Subject:</b> Re: Palivomer Octavie II<o:p></o:p></span></p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><div><p class=MsoNormal>Fordy s tím mají asi problémy, kolegovi na focusu rv2006 odešla palubovka za jízdy a chcíplo mu to v levém pruhu na dálnici... Nějaký špatný kontakt na konektoru, ale doteď mu nejede jeden z diplejů té palubovky.<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal>U subaru po otočení spínačky všechny budíky plynule jedou do maxima a zpět, takže diagnostika je před každým startem.<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal>K.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'><o:p> </o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 9. června 2014 7:20 Petr Simek <<a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a>> napsal(a):<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'>On Mon, 9 Jun 2014, ok2mtm wrote:<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>A co jinej servis? Moc bych za to nedal, že ty budíky budou komplet<br>elektronický - teda že tam bude nějakej počítač co to na jedné straně přečte<br>z plováku v nádrži a na druhé bude hýbat ručičkou měřáku. A přes diagnostiku<br>by se mohlo dát tou ručičkou zahýbat, případně vyčíst hodnoty z plováku.<br>Bohužel servisy jsou dnes hlavně o tom, jak co nejvíc vydělat na straně<br>jedné, a autům nerozumí na straně druhé. A ti slušnější když neví, tak to<br>aspoň řeknou.<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'>No ona existuje nejaka samodiagnostika budiku - kdyz se u Fordu nejak<br>otaci klickem tak se da vyvolat - ze pak budiky protoci ukazatele min-max<br>a rozsviti kontrolky. Treba to ma Skoda taky.<br><br><o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Tomáš OK2MTM<o:p></o:p></p><div><div><p class=MsoNormal><br>*------------------------------------------------------------------------*<br>|                          Petr Simek   APS JU                           |<br>|                             <a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a>                              |<br>*------------------------------------------------------------------------*<o:p></o:p></p></div></div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></div></body></html>