<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 9. června 2014 13:05 DeeJay <span dir="ltr"><<a href="mailto:deejay@email.cz" target="_blank">deejay@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div link="blue" vlink="purple" lang="CS"><div><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1f497d">Občas zavolá O2 nebo Vodafoun a cpou nám svoje služby – bohužel téměř nikdo z obchodníků není schopný zpracovat obdobnou nabídku – všichni nám cpou paušály pro jednotlivá čísla podle provolaných minut a stažených dat. Poprvé tento rok to obchoďák od Vodafounu pochopil a dokázal zpracovat relevantní nabídku - jinak fakt peklo …</span><br>
</div></div></blockquote></div><br></div><div class="gmail_extra">Jestli ono to nebude tím, že firmy střídají obchodní zástupce jak ponožky. Takže přijde novej, mladej, ten se nezakecá, obvolá a obejde lidi podle kontaktů z diáře svého předchůdce, což mu zabere tak půl roku až rok, než ho to přestane bavit a odejte k jiné firmě. Na jeho místo nastoupí další novej a kolotoč jede odznova.<br>
<br></div><div class="gmail_extra">P.K.<br></div></div>