<div dir="ltr"><div>Používá se na to mechanická blokace, což funguje i proti blbcům. Jedině že by měli ukrutnou sílu ;) Před 35 lety ale mohlo být JZD rádo, že tam vůbec nějaké stykače má, natož tu mechanickou blokaci, je to součástka navíc a kdoví jestli tehdejší výrobce něco takového vůbec uměl...<br>
<br></div>P.K.<br><div><div><div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 19. února 2014 16:40  <span dir="ltr"><<a href="mailto:Cihak@dkv.cd.cz" target="_blank">Cihak@dkv.cd.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>





<div>
<div><span><font color="#0000ff" face="Arial">Ne, To 
si pamatuju dobře byly to 2 stykače pro reverzaci. Když se sepnou oba najednou 
jdou všechny 3 fáze do zkratu. Aby se to "nemohlo" stát byly tam blokovací 
pomocné kontakty které zamezily sepnutí druhého pokud byl první sepnutý. To 
fungovalo správně. Zabránit blbcovi aby to zmáčkul ručně to ale 
nemohlo :-).</font></span></div>
<div><span><font color="#0000ff" face="Arial"></font></span> </div>
<div><span>    <font color="#0000ff" face="Arial">Martin.</font></span><br></div></div></blockquote></div><br></div></div></div></div></div>