<html><body>To mi připomíná, když dělal kolega ovládání vrat, na kterých jezdil zevnitř ven mostový jeřáb, v požadavcích bylo<div>tisíc kokotin, kdy se nesmí dveře otevřít kdy vybavit blokování jeřábu, aby neprojel zavřenýma dveřma, ta logika</div><div>byla dokonalá a jak píše kolega pode mnou lidi z blbnou, pak přišel nějaký zedník a naprosto originálně při opravě</div><div>zabetonoval mechanické čidla, že se nemohli reagovat a následně jantar co jede s jeřábem a drží pojezd</div><div>jeřábu i když má zavřené dveře, vždyť ono to zastaví a milej jeřáb projel vratama. Když to volali kolegovi, tak</div><div>se přemýšlelo kde je chyba, chtěli úhradu dveří a podobně, tlemil se ještě po návrat odtamtud když to viděl....</div><div><br></div><div>Zdeněk Aster</div><div><br><p>---------- Původní zpráva ----------<br>Od: Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz><br>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>Datum: 19. 2. 2014 17:21:39<br>Předmět: RE: OT Jen silnoproudo perlicka</p><br><blockquote><div>
<div>
<p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">Naprosto s Vámi souhlasím, několikrát měsíčně řeším požadavky zákazníků aby vysokozdvižný vozík myslel za řidiče. Když porovnám konstrukci elektroniky ve vozících
před 15 lety s tou dnešní tak z principu se nic moc nezměnilo ale zabezpečení vzrostlo řádově. A tím i počty snímačů, konektorů a tedy zdrojů možných poruch. Tehdy řidič musel vědět, že když krouhne zatáčku s nákladem tak se mu v lepším případě ten náklad
vysype, v horším převrátí vozík. Dneska mu vozík proporcionálně zpomalí v závislosti na poloměru otáčení. Z toho plyne pozvolná degenerace jakéhosi fyzikálního uvažování zaměřeného na vlastní ochranu zdraví. Nebo další stupidní (z mého pohledu) požadavek:
aby vozík při vjezdu do haly automaticky zpomalil. Dobrá, je to vyřešeno, jenže to zase vede k tomu, že ti blbci za volantem jezdí pořád „plný ceres“ a pak jednou sednou do vozíku, který to nemá a výsledek se dostaví… </span></p>
<p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">  </span></p>
<div>
<p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">zdravím </span></p>
<p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">L. Kručinský </span></p>
</div>
<p><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">  </span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #B5C4DF 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p style="margin-left:35.4pt"><b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">From:</span></b><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif""> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
<b>On Behalf Of </b>Cihak@dkv.cd.cz<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, February 19, 2014 5:11 PM<br>
<b>To:</b> hw-list@list.hw.cz<br>
<b>Subject:</b> RE: OT Jen silnoproudo perlicka </span></p>
</div>
</div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Arial","sans-serif";color:blue">Jo, nesmíte zapomenout jak je to dlouho. Tenkrát ještě nebylo vše tak sešněrováno. Jinak to ale bylo řešené velmi pěkně. VN i NN část
byla stavebně oddělena. Obě části byly v svých kójích chráněných takovými otvíracími mřížemi s pletivem a mezi nimi byla ulička. Člověk se normálně k elektrickým částem nemohl dostat. Ale dejte blbcovi do ruky klíče... Ostatně já jsem zastánce teorie přirozeného
výběru. Štve mě když dnes každá nehoda musí mít svého viníka. A to nikdy toho pitomce co překonal všechny rozumné zábrany ale toho kdo nevymyslel co všechno by blb mohl provést a neudělal proti tomu všechna myslitelná opatření. Pak se ani nedivím některým
těm revizákům co radši nezrevidují nic než aby je zavřeli za to že nepomysleli na nějakou naprosto nepochopitelnou eventualitu.</span> </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt"><span style="font-size:10.0pt;font-family:"Arial","sans-serif";color:blue">Aby bylo jasno jsem zastáncem rozumných norem a opatření. Z mého pohledu byla ta kobka udělaná velmi dobře (na tu dobu a to že šlo o JZD
překvapivě dobře). Ale vymýšlet opatření na všechny myslitelné eventuality je kontraproduktivní. Jen to v lidech vzbuzuje pocit nezranitelnost a to potlačuje pud sebezáchovy a používání zdravého rozumu. Nakonec je možná nehod víc než kdyby lidi věděli že pokud
budou blbí zabije je to.</span> </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">    <span style="font-size:10.0pt;font-family:"Arial","sans-serif";color:blue">
Martin.</span> </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
<div>
<p style="mso-margin-top-alt:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">
<span style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">-----Original Message-----<br>
<b>From:</b> Hw-list [<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>]
<b>On Behalf Of </b>Pavel Kadečka<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, February 19, 2014 4:45 PM<br>
<b>To:</b> HW-news<br>
<b>Subject:</b> Re: OT Jen silnoproudo perlicka </span></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid blue 1.5pt;padding:0cm 0cm 0cm 4.0pt;margin-left:3.75pt;margin-top:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<div>
<p style="mso-margin-top-alt:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">
Používá se na to mechanická blokace, což funguje i proti blbcům. Jedině že by měli ukrutnou sílu ;) Před 35 lety ale mohlo být JZD rádo, že tam vůbec nějaké stykače má, natož tu mechanickou blokaci, je to součástka navíc a kdoví jestli tehdejší výrobce něco
takového vůbec uměl... </p>
</div>
<p style="margin-left:35.4pt">P.K. </p>
<div>
<div>
<div>
<div>
<p style="mso-margin-top-alt:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:35.4pt">
  </p>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">Dne 19. února 2014 16:40 <<a href="mailto:Cihak@dkv.cd.cz">Cihak@dkv.cd.cz</a>> napsal(a): </p>
<div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt"><span style="font-family:"Arial","sans-serif";color:blue">Ne, To si pamatuju dobře byly to 2 stykače pro reverzaci. Když se sepnou oba najednou jdou všechny 3 fáze do zkratu. Aby se to "nemohlo" stát byly tam
blokovací pomocné kontakty které zamezily sepnutí druhého pokud byl první sepnutý. To fungovalo správně. Zabránit blbcovi aby to zmáčkul ručně to ale nemohlo :-).</span> </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
<div>
<p style="margin-left:35.4pt">    <span style="font-family:"Arial","sans-serif";color:blue">
Martin.</span> </p>
</div>
</div>
</div>
<p style="margin-left:35.4pt">  </p>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
</div>
</div>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</blockquote></div></body></html>