<div dir="ltr"><div><div>Je i neni, 12,7V na baterce v klidu pri 25C je 100% nabita baterka na druhou stranu bych u nabijecky cekal ukonceni nabijeni na nejdrive 13.2V. Aspon ja mam tak nastaveno dobijeni u auta,ktere pres zimu nepouzivam. <br>
</div>Jak jste prisle na to ze prestane nabijet, neprejde do proudoveho udrzovaciho rezimu a nepousti do baterky jen par destek mA?<br></div>Doporucuji precist <a href="http://www.motola.cz/UserFiles/Diskuzni_clanky/akumulatory.pdf">http://www.motola.cz/UserFiles/Diskuzni_clanky/akumulatory.pdf</a><br>
</div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">Dne 27. ledna 2014 13:11 Michal Gregor <span dir="ltr"><<a href="mailto:a2x1nptda8@email.cz" target="_blank">a2x1nptda8@email.cz</a>></span> napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hraju si s nabijeckou. Vypada to ze nabiji, ale jen do 12,8 voltu. Neni to malo na oloveny akumulator?<br>
<br>
Je to nabijec firmy Tronic, podle navodu made in Germany. Ale na plastovem krytu je napsano made in China.<span class="HOEnZb"><font color="#888888"><br>
<br>
Michal Gregor <br>
______________________________<u></u>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<u></u>listinfo/hw-list</a><br>
</font></span></blockquote></div><br></div>