<html><head><title>Re: objednavka u Arrow - negativni zkusenost</title>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
</head>
<body>
<span style=" font-family:'Courier New'; font-size: 9pt;">Záleží i na tom jak dodavatel doloží Váš souhlas s posunutým termínem.<br>
Pokud přislíbili 3 měsíce a pak sami od sebe tento termín posunuli o další měsíc, je to nedodržení smlouvy a mohli byste z tohoto titulu žádat zrušení objednávky. Velmi záleží na tom co máte písemně v ruce, telefon každý popře.<br>
<br>
Tomáš<br>
<br>
<br>
<br>
</span><table>
<tr>
<td width=2 bgcolor= #0000ff><br>
</td>
<td width=809><span style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;">Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že chci zrušit objedávku na místě nějaké zrušení objednávky. Nejlíp asi písemně s telefonickým ověřením nebo naopak telefonicky požádat o zrušení a když mi potvrdí, že to jde, poslat e-mail, například.<br>
<br>
Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu si pak vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos. Představte si sebe na místě dodavatele, někdo si u vás objedná, vy sám to musíte objednat u velkoobchodu / výrobce, musíte zboží odebrat, zaplatit a dodat vašemu zákazníkovi... a ten vám najednou řekne, že už to nechce, přitom výroba už běží, peníze už tečou...<br>
<br>
P.K.<br>
<br>
<br>
Dne 27. listopadu 2013 12:39 Michal Krestan <</span><a style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;" href="mailto:krestan@hw.cz">krestan@hw.cz</a><span style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;">> napsal(a):<br>
<br>
Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam s nakupem u Arrow v CR. U teto spolecnosti jsem poptaval jednu vec, na kterou byl prilis dlouhy termin dodani (3 mesice). S terminem se nedalo nic delat, tak jsem nakonec toto akceptoval s tim, ze musi dodrzet termin dodani. Od teto spolecnosti nebyla zadna komunikace a az za vic jak mesic a pul mi prislo potvrzeni zmena objednavky s terminem dodani o neco malo kratsim, nez 3 mesice. Jelikoz jsem nemohl cekat a zduvodu nekomunikace Arrow jsem jim neveril, ze termin dodrzi, nechal jsem si vse dodat od jineho dodavatele za cenu nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni nebylo. Arrow mi zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz jsem zbozi uz mel od jinud, pozadal jsem je o zruseni objednavky. Jejich odpoved byla jednoducha, ze to proste zrusit nejde. Zbozi nikde nebylo v potvrzeni oznaceno, ze je nevratne a misto toho tato spolecnost jednoduse i pres moji zadost na zruseni zbozi dodala, u nas ho nekdo prijal a ted prisla i faktura. Je nejaka moznost se proti tomuto branit, kdyz jsem jim opakovane rikal, ze zbozi nechci jeste pred dodanim? Vysledek je, ted u nas mame zbozi, ktere nikdo nechce zpet, ale mame i fakturu, kterou po nas nekdo bude chtit zaplatit ze neco, co nechceme.<br>
<br>
Michal<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by </span><a style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/</a><a style=" font-family:'courier new'; font-size: 9pt;" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">listinfo/hw-list</a></td>
</tr>
</table>
</body></html>